Performancing Metrics

افشای ابعاد جدید هک شدن اطلاعات مالیات دهندگان آمریکایی | اتاق خبر
کد خبر: 322311
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 - 01:24
در حالی که قبلا اعلام شده بود تنها اطلاعات صدهزار مالیات دهنده آمریکایی از اداره خدمات درآمد داخلی آمریکا موسوم به IRS سرقت شده حال مشخص شده تعداد واقعی این افراد 390 هزار نفر بوده است.

اتاق خبر: در آگوست سال گذشته اعلام شد که هکرها موفق به سرقت اطلاعات شخصی و خصوصی حدود صدهزار مالیات دهنده آمریکایی شده‌اند، اما بررسی های جدید نشان می‌دهد تعداد کل افرادی که در معرض این حمله هکری قرار گرفته اند ممکن است از مرز 700 هزار نفر فراتر برود.

بنا بر این گزارش به نقل از فارس؛ بررسی‌های وزارت خزانه داری آمریکا که IRS زیر نظر آن فعالیت می کند در طول 9 ماه گذشته نشان می دهد که فعالیت های مشکوک برای سرقت اطلاعات مالیات دهندگان از ژانویه سال 2014 آغاز شده و سارقان اطلاعاتی همچون شماره های تامین اجتماعی، تاریخ تولد، آدرس منزل و ... را سرقت کرده اند.

در مجموع حملات به 390 هزار مالیات دهنده موفق بوده و 295 هزار نفر دیگر هم هدف حملات مذکور قرار گرفته اند، اما حمله به آنها به نتیجه نرسیده و اطلاعاتی از آنها سرقت نشده است. قرار است برای قربانیانی که به تازگی شناسایی شده اند ایمیل هایی ارسال شود و هشدارهای لازم به آنها ارائه شود.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید