Performancing Metrics

تیم شهرداری اردبیل مغلوب پارسه تهران شد | اتاق خبر
کد خبر: 322371
تاریخ انتشار: 10 اسفند 1394 - 19:08
تیم فوتبال شهرداری اردبیل در ادامه لیگ دسته یک کشور یک باخت دیگر به کارنامه خود اضافه کرد تا با قرار گرفتن در رده هفدهم جدول خطر سقوط به لیگ دسته دوم را احساس کند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، از هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته یک کشور، عصر دوشنبه یک دیدار بین تیم های فوتبال شهرداری اردبیل و پارسه تهران برگزار شد که طی آن تیم شهرداری مغلوب تیم پایین جدولی پارسه شد.

تیم شهرداری اردبیل که هفته پیش نیز در مقابل نساجی مازندران شکست خورده بود، این هفته به قصد جبران بدشانسی های خود پا به میدان گذاشت و برغم بازی خوب و از دست دادن فرصت های متعدد نتوانست به حریف خود غلبه کند.

این تیم برای این بازی نیز با ترکیب هفته های قبل پا به میدان گذاشت و بازی را خوب آغاز کرد، در نیمه اول بازی تیم شهرداری اردبیل به مراتب بازی بسیار خوبی ارائه داد و شاید بیش از چهار موقعیت گل را از دست داد.

این تیم در روی زمین بازی های خوبی را ارائه کرده و تا پیش از ضربه آخر در دهانه دروازه بهترین عملکرد را نشان می دهد اما به دلایل مختلف در بخش تمام کننده با مشکل مواجه می شود تا از فرصت های ایجاد شده نتواند به گل برسد.

میانه میدان در این نیمه از آن بازیکنان شهرداری بود، ضمن اینکه ارتباط خوب بین خطوط باعث شده بود که تیم پارسه نتواند بازی خود را پیدا کند، با این وجود این تیم نتوانست به گل برتری دست یابد.

در نیمه دوم بازی متعادل شد اما پس از دقایقی این تیم پارسه بود که جلو کشید و موقعیت هایی را برای خود ایجاد کرد. یکی از همین موقعیت ها در دقیقه ۵۸ به گل تبدیل شد. در این لحظه اشتباه مدافع شهرداری باعث شد که گل اول این دیدار از سوی حجت اسلامی به ثمر برسد تا این تیم با یک گل جلو بیافتد.

پس از این گل بازیکنان تیم شهرداری اردبیل جلو کشیدند و حملات متعددی را به روی دروازه تیم پارسه تدارک دیدند اما این حملات که برخی موقعیت صد درصد گل بود، به طرق مختلف وارد دروازه نشد. در این نیمه شهرداری بیش از شش موقعیت گل را از دست داد.

عدم تمرکز فکری بازیکنان شهرداری بویژه مهاجمان این تیم یکی از دلایلی بود که باعث شد این تیم در زدن ضربات آخر با مشکل مواجه شود. در ۳۰ دقیقه پایانی بازی و پس از به ثمر رسیدن تنها گل این دیدار، تیم پارسه عقب کشید تا از گل برتری خود دفاع کند.

این تاکتیک پارسه جواب داد و تیم شهرداری اردبیل نیز نتوانست از دفاع چند لایه این تیم رد شود و با وجود فرصت های خوب با باخت زمین را ترک کند.

با این نتیجه تیم شهرداری اردبیل با ۲۹ امتیاز به رده هفدهم جدول رفت تا خطر سقوط به دسته دوم لیگ کشور را در فاصله ۱۰ هفته کانده به پایان بازیها احساس کند.

تیم پارسه نیز که تا پیش از این بازی در رده هفدهم بود با سه امتیاز این دیدار و با ۳۱ امتیاز به رده پانزدهم جدول رسید تا از منطقه خطر فرار کند.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید