Performancing Metrics

تقدیر شهردار تهران از مردم برای حضور پرشور در انتخابات | اتاق خبر
کد خبر: 322385
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 - 10:30
شهردار تهران با تشکر از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات هفتم اسفند گفت: امیدوارم ما مسئولان توفیق داشته باشیم تا پاسخ محبت، درک، فهم و حضور مردم را با کار خود بدهیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف با پرداختن به اهمیت حضور مردم در عرصه انتخابات تصریح کرد: ملت ایران همواره با حضور در صحنه حمایت خود را از انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیده اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران انقلابی برخاسته از بطن جامعه و انقلابی مردمی است، گفت: ملت بزرگ ایران در برهه های مختلف زمانی از جمله هشت سال دفاع مقدس، عرصه سازندگی و دوران تحریم با مقاومت شان به دشمنان ایران اسلامی ثابت کرده اند که تحت هیچ شرایطی دست از دفاع از ارزش های انقلابی و اسلامی شان برنمی دارند.

قالیباف با تاکید بر اینکه حضور شکوهمند مردم در انتخابات هفتم اسفند نیز بار دیگر نشان داد ملت ما همیشه در صحنه حاضر است، اظهار کرد: امیدوارم ما مسئولان توفیق داشته باشیم تا پاسخ محبت، درک، فهم و حضور مردم را با کار خود بدهیم.

شهردار پایتخت در پایان از حضور پرشور مردم در این انتخابات تقدیر و تشکر کرد و برای منتخبین مردم نیز آرزوی توفیق خدمت و موفقیت کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید