Performancing Metrics

تصاویری از قاب فلزی هواوی P9 | اتاق خبر
کد خبر: 322487
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 07:14
ظاهرا اپل و سامسونگ باید مراقب جایگاه خود باشند، همان‌طور که هواوی قبلا گفته است این کمپانی‌ می‌خواهد تا 5 سال آینده در رتبه نخست تولیدکنندگان اسمارت‌فون قرار بگیرد.

اتاق خبر - البته عرضه موفق نکسوس 6P در چنین اظهار نظر عجیبی بسیار موثر بوده است هرچند که هواوی در سال 2015 عملکرد قابل قبولی داشت.

ماه دسامبر خبرهایی از پرچم‌دار بعدی هواوی منتشر شد که بیان می‌کردند P9 در ماه مارس معرفی خواهد شد. از جمله مشخصاتی که تاکنون برای این اسمارت‌فون منتشر شده است می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی، پردازنده کایرین 950، چهار گیگابایت رم و اسکنر اثر انگشت اشاره کرد، البته به مانند سال‌ گذشته انتظار می‌رود این اسمارت‌فون با بدنه‌ای فلزی عرضه شود. از جمله دیگر ویژگی‌های هواوی P9 می‌توان به کلید فیزیکی در زیر نمایشگر و دوربین دوگانه در پشت دستگاه اشاره کرد.

huawei-p9-3

امروز تصاویری از قاب فلزی این اسمارت‌فون منتشر شد که نشان می‌دهد هواوی برای پرچم‌دار آینده خود از پورت USB نوع C استفاده خواهد کرد. البته از تصاویر می‌توان تاحدودی جایگاه دوربین و اسکنر اثر انگشت را تشخیص داد. به نظر می‌رسد امسال نیز همانند سال گذشته P9 در سه نسخه معمولی، P9 MAX و P9 Lite معرفی شود. مدل MAX از دو نسخه دیگر بزرگ‌تر خواهد بود اما از سایر مشخصات آن اطلاعات خاصی منتشر نشده است هرچند شایعات می‌گویند تنها نسخه معمولی P9 مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود و دیگر نسخه‌ها چنین قابلیتی ندارند.

به احتمال زیاد این محصول در ماه آوریل عرضه شود، البته اگر هواوی بخواهد به رویای برترین شدن در پنج سال دست یابد، می‌بایست شروعی مناسب را با P9 داشته باشد بنابراین باید منتظر یک محصول فوق‌العاده از هواوی باشیم.

huawei-p9-1منبع:ای تی رسان

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید