Performancing Metrics

اقتصاد بهتری در سال آینده خواهیم داشت | اتاق خبر
کد خبر: 322568
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 - 19:26
با توجه به اینکه تنها چند ماه از رفع تحریم‌ها گذشته نمی‌توان انتظار مشخص شدن نتایج آن در زمان نزدیکی باشیم، با این حال رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران پیش‌بینی کرد که سال آینده سال بهتری از جنبه اقتصادی در مقایسه با سال 1394 خواهد بود.

اتاق خبر: با توجه به اینکه تنها چند ماه از رفع تحریم‌ها گذشته نمی‌توان انتظار مشخص شدن نتایج آن در زمان نزدیکی باشیم، با این حال رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران پیش‌بینی کرد که سال آینده سال بهتری در تمامی ابعاد به ویژه از جنبه اقتصادی در مقایسه با سال 1394 خواهد بود.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا، منصورمعظمی در آخرین جلسه هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران که امروز 11 اسفند در اتاق تهران برگزار شد ضمن تبریک برای انتخابات 7 اسفند اظهار کرد: انتخابات نشان داد که می‌توان با استفاده از خرد جمعی همه کار کرد.

وی ادامه داد : بیاییم منصفانه بذر امید،شادمانی و توسعه را در کشور بپاشیم. درست است که هنوز بعد ازآمدن 140 هیات به ایران هنوز قراردادی بسته نشده است، اما باید توجه کنیم بستن قرارداد فرایندی زمان‌بر است. مسئولان به اندازه کافی محافظه کار هستند و نگرانی دارند، ما باید کمک کنیم که وارد مرحله جدید شویم. باور کنیم که فرصت فراوان داریم و این فراوانی در سایه تلاش و رسیدن به نقاط مشترک است

معظمی افزود: برای اداره کشور هیچ راهی جز اجماع نیست. امروز دل نگرانی‌های وجود دارد. حوزه اقتصاد بیمار است. این بیماری نیازمند پزشکان حاذق و محیط خوب برای مریض است. انتظار است که اعضا اتاق مشارکت جدی‌تری در جلسات و کمیسیون‌ها داشته باشد.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید