Performancing Metrics

تکمیل فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس‌ نوعی‌ خط‌شکنی سپاه بود | اتاق خبر
کد خبر: 322642
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 00:20
فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر توانمندی سپاه در حوزه فنی مهندسی گفت: سپاه پاسداران در حوزه فنی مهندسی دارای توانمندی بالایی است که اجرای فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی خط‌شکنی برای سپاه در حوزه فنی و مهندسی بود.

اتاق خبر: سرلشکر محمدعلی جعفری صبح امروز در مراسم تجلیل از جهادگران اقتصاد مقاومتی در فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، با قدردانی از تلاش متخصصان در نشان دادن توانمندی فنی و مهندسی نیروهای داخلی اظهار داشت: پس از جنگ تحمیلی توانمندی سپاه در راستای سازندگی معطوف شد که نقش خود را در این عرصه به‌خوبی نشان داد.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی با بیان اینکه سپاه با تکیه بر توان داخلی وارد عرصه سازندگی شد، گفت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء بزرگترین مجموعه‌ سازندگی و مهندسی کشور است که نقش ارزنده خود را در عرصه سازندگی، محرومیت‌‌زدایی و اقتصادی نشان داده است.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران با بیان اینکه تمام فعالیت‌های سپاه در عرصه یاد شده برای خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه نقاط محروم است، افزود: ورود سپاه به فازهای پارس‌جنوبی زمانی بود که مردم اراده خود برای انجام آن و روحیه استکبارستیزی خود را به حد اعلا رساندند، در سال‌های 84 و 85 که روحیه استکبارستیزی مردم به اوج رسید، غربی‌ها برای ایجاد فشار به نظام به دستور آمریکا این قراردادها را برهم زدند و رفتند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه توان مهندسی و فنی سپاه پاسداران به دنیا ثابت شده است، گفت: در این زمان مجموعه داخلی باید کار را تقبل می‌کرد و سپاه این کار را کرد و امروز بعد از هشت سال با افتخار توان انجام این ماموریت را به دنیا ثابت کردیم.

وی با بیان اینکه اجرای فازهای 15 و 16 پارس‌جنوبی خط‌شکنی برای سپاه بود، بیان کرد: سپاه پاسداران در حوزه فنی مهندسی دارای توانمندی بالایی است که اجرای فازهای 15 و 16 پارس جنوبی خط‌شکنی برای سپاه در حوزه فنی و مهندسی است.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اجرای فازهای 15 و 16 پارس جنوبی مبنایی برای اجرای دیگر فازهای پارس جنوبی و پروژه‌های نفتی و گازی است، افزود: 3‌فاز دیگر در دست قرارگاه است که باید آن را به نتیجه برساند و با انجام پروژه‌های دیگر ماموریت امنیت و رفاه مردم را نیز انجام دهد.

سرلشکر جعفری تاکید کرد: دشمنان می‌دانند تحریم جمهوری اسلامی جواب نمی‌دهد و ایران توانمندی بالایی دارد و می‌تواند بدون تکیه به نیروهای خارجی روی پای خود بایستد.

وی تحریم‌ها را نقطه قوتی برای ارتقاء توانمندی ایران دانست و بیان کرد: دشمنان ایران امروز متوجه شده‌اند که تحریم‌ها نه تنها اثری در مسیر و راه ما نداشته بلکه سبب رشد و پویایی و بروز استعدادهای داخلی در کشور می‌شود.

فرمانده‌کل سپاه پاسداران با تاکید بر افزایش آمادگی برای حفاظت و حراست از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی گفت: محرومیت‌زدایی و اجرای اقتصاد مقاومتی از اولویت‌های سپاه است که در این راستا برنامه‌های مهمی تدوین شده است.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید