Performancing Metrics

هفتم اسفند برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ورق خورد | اتاق خبر
کد خبر: 322688
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 10:26
فرماندار شهرستان بویراحمد طی پیامی عنوان کرد:
فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در انتخابات هفتم اسفندماه برگ زرین دیگری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ورق خورد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، کاظم نظری طی پیامی با تقدیر از حضور پرشور مردم فهیم استان در انتخابات هفتم اسفند در این پیام آورده است: ملت شریف ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در پای صندوق های رای، با دو انتخابات مهم (پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی) در هفتم اسفند حماسه ای ماندگار ثبت کردند.

وی در ادامه این پیام افزوده است: رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه ریزی و اهتمام جدی دولت محترم یازدهم به همراه بینش و آگاهی ملت شریف که در تمامی صحنه های انقلاب حاضرند، به خلق این حماسه بزرگ یاری رساندند.

لذا اینجانب به عنوان خادم مردم شریف شهرستان بویراحمد در جایگاه فرماندار و عضو هیئت اجرایی انتخابات، لازم می بینم موارد و نکاتی را به سمع و نظر مردم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا برسانم.

تقدیر و سپاس بی پایان از مردم بزرگوار و آگاه این حوزه انتخابیه، که همچون مردم سایر نقاط کشور با دغدغه مندی نسبت به سرنوشت انقلاب و خود، در ایام تبلیغات و در روز رای گیری و چه بعد از اعلام آراء، کاملا در چهارچوب قانون به خلق این حماسه بزرگ کمک کردند.

تقدیر و تشکر فراوان دارم از محضر مبارک نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت آیت الله ملک حسینی، از جناب دکتر خادمی استاندار محترم و معاونین و اعضای ستاد انتخابات استان و همه ائمه محترم جمعه و سایر شخصیت ها که با تاکید بر وحدت به حفظ آرامش و امنیت جامعه کمک کردند.

انتخابات این دوره، همانطور که وزیر محترم کشور گفتند، کمترین تخلف در آن صورت گرفت و تا اینجای کار نیز مطابق قانون پیش آمده ایم و نامزدهای محترم و هواداران آنان بیشترین همکاری را داشته اند که امیدواریم در ادامه نیز این مهم تداوم داشته باشد.

از مردم شریف و نامزدهای محترم خواهشمندم احیانا نسبت به اتفاق و یا رفتاری معترضند، پیگیری از مجاری قانونی حق آنان است که با حرکت در چهارچوب قانون جلوی هر سوءاستفاده گرفته خواهد شد.

مجموعه فرمانداری شهرستان بویراحمد خود را خادم ملت میداند و با وجود حجم بالای کار در طول روزهای گذشته و علی رغم شایعات و جوسازی های بسیار علیه اینجانب و این مجموعه، کماکان در مسیر قانون، امانتداری و دفاع از حقوق همه مردم و نامزدها را وظیفه خود می داند.

در پایان ضمن تشکر مجدد از همه دست اندرکاران انتخابات جا دارد از زحمات رسانه ها، صداوسیمای مرکز استان، سپاه، بسیج، نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی تشکر و قدردانی کنیم، همچنین از تعامل و همکاری هیئت های نظارت و ریاست محترم آن در استان جناب حجت الاسلام خرم روز تقدیر و تشکر کنیم.

انتخابات به پایان رسید، حال فرصت همدلی و رفع کدورت های بعضا به وجود آمده است و زمان آن است که با اراده ای مضاعف در مسبر خدمت به مردم گام برداریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید