Performancing Metrics

مشارکت ۸۲ درصدی مردم شبستر در انتخابات | اتاق خبر
کد خبر: 322690
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 10:31
فرماندار شبستر خبر داد:
فرماندار شهرستان شبستر از مشارکت ۸۲ درصدی مردم شهرستان شبستر در حماسه حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، سید سعید کاشانی از حضور پرشور  و حماسی مردم این شهرستان در انتخابات هفتم اسفند‌ تقدیر کرد و گفت: میزان مشارکت مردم این شهرستان در این دوره از انتخابات ۸۲ درصد بوده است.

وی افزود: مردم شهرستان با مشارکت حداکثری و حماسه ساز خود در پای صندوق‌های اخذ رای، برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزوده و ثابت کردند که به خون شهدا، آرمان‌های امام، آرمان‌های انقلاب و نظام و مقام معظم رهبری وفادار هستند.

فرماندار شهرستان اظهار داشت: در حوزه انتخابیه شبستر ۹۷هزار و ۶۶۰ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند که در نهایت ۷۸ هزار و ۸۸۴ نفر در ۱۱۳ شعبه رأی شامل ۵۳ شعبه در بخش مرکزی، ۳۹ شعبه در بخش صوفیان و ۲۱ شعبه در بخش تسوج در انتخابات شرکت کردند.

گفتنی است شهرستان شبستر با گستره دو هزار و ۷۵۰ کیلومترمربعی و حدود ۱۲۵هزار نفر جمعیت دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که در این دوره ۱۶ داوطلب به رقابت پرداختند که در دور اول انتخابات خانم آقاپور علیشاهی با ۱۲ هزار و ۳۱۴ رای و آقای علی علیلو با هشت هزار و ۵۱۱ رای حائز اکثریت آرا شده و در مرحله دوم انتخابات به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید