Performancing Metrics

فعالیت قالی‌شویی‌های غیرمجاز ومتخلف باید به واحدتعزیرات گزارش شود | اتاق خبر
کد خبر: 322786
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 05:58
مدیرکل تعزیرات استان تهران گفت: طبق قانون نظام صنفی، اتحادیه هر صنف باید به کسب و کار زیر مجموعه خود نظارت کامل را داشته باشند و هرگونه تخلف را به واحد تعزیرات گزارش دهد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، رئیس اتحادیه قالی شویان گفت: اتحادیه قالی‌شویان نرخ های سالانه خود را از کمیته نرخ گذاری دریافت کرده و با رعایت آن کار می‌کند. برای مثال در این نرخ گذاری برای شتستشوی یک متر مربع از فرش ماشینی ۴۰۰۰ تومان تعیین شده است که در صورت انجام خدمات اضافه‌ مبلغ شستشو حداکثر به ۷ هزار تومان می‌رسد.

وی با بیان این‌که شست و ‌شوی فرش هیچ وقت به صورت تخته‌ای محاسبه نشده و همواره با متراژ حساب می شود؛ افزود: نرخ تعیین شده برای یک فرش دستباف براساس متر مربع از ۶۵۰۰ تا ۱۱۲۰۰ تومان مشخص شده است.

رئیس اتحادیه قالی شویان در ادامه تصریح کرد:  افراد مختلف می توانند با مراجعه به سایت اتحادیه قالی شویان ار نرخ‌های مصوب و صحیح مطلع شوند و علاوه بر آن از دادن قالی به شرکت‌هایی که قیمت همسان با اتحادیه را ندارند، پرهیز کنند.

در بخش دیگر این برنامه مدیرکل تعزیرات استان تهران با اشاره به این که برخی از قالی شویی‌ها بدون مجوز کسب مشغول به فعالیت هستند، گفت: طبق قانون نظام صنفی، اتحادیه هر صنف باید به کسب و کار زیر مجموعه خود نظارت کامل را داشته باشند و هرگونه تخلف را به واحد تعزیرات گزارش دهد.

94104

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید