Performancing Metrics

تنها دو شمشیرباز به مسابقات جهانی کره جنوبی اعزام شدند | اتاق خبر
کد خبر: 322821
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 13:58
فدراسیون شمشیربازی تنها مجتبی عابدینی و علی پاکدامن که از شانس کسب سهمیه المپیک برخوردار هستند را به مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی اعزام می کند.

به گزارش اتاق خبر و و به نقل از مهر، مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان به عنوان آخرین رویداد برای کسب امتیاز المپیک طی روزهای ۶ و ۷ فروردین ماه در سئول کره جنوبی برگزار می شود. 

ایران از جمله شرکت کنندگان در این رقابت ها که به منظور نهایی کردن وضعیت شمشیربازانش برای کسب سهمیه المپیک در این رقابت ها شرکت می کند. به همین منظور با تصمیم فدراسیون شمشیربازی تنها شمشیربازانی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند در این رویداد حضور خواهند داشت و دیگر شمشیربازان اسلحه سابر جایی در ترکیب تیم اعزامی نخواهند داشت. 

مجتبی عابدیی که در حال حاضر در رده پانزدهم جهان قرار دارد همراه با علی پاکدامن که صاحب رنکینگ ۲۸ دنیا است، دو شمشیرباز کشورمان هستند که از شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک برخوردار هستند و به همین دلیل در مسابقات قهرمانی جهان شرکت خواهند کرد. ضریب امتیاز این رقابت ها ۱.۵ است.

تیم دو نفره شمشیربازی ایران با هدایت پیمان فخری دوم فروردین ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک عازم کره جنوبی می شود. 

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید