Performancing Metrics

به جای نابود کردن میوه‌های قاچاق، از قاچاق پیش‌گیری کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 322896
تاریخ انتشار: 12 اسفند 1394 - 19:46
یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود میوه‌های قاچاق به کشور و معدوم‌سازی این میوه‌ها گفت: باید از قاچاق پیش‌گیری کنیم تا این‌که بخواهیم میوه‌های قاچاق را نابود کنیم.

اتاق خبر: سید راضی نوری عنوان کرد: قاچاق در شرایط خاص و ویژه‌ای نمود پیدا می‌کند؛ باید از مواردی که منشاء ایجاد قاچاق هستند جلوگیری کنیم. اختلاف قیمت ارز و‌ مسائل تجاری و اقتصادی از جمله این موارد هستند. به علاوه دستگاه‌های نظارتی باید کنترل بیشتر و برخود قاطعانه‌تری داشته باشند.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ او ادامه داد: طبق آماری که اعلام شده، ‌سالانه تا 25 میلیارد دلار قاچاق انجام می‌شود که رقم بسیار بالایی است و باید نظارت بیشتری روی آ‌ن صورت گیرد.

این نماینده مجلس درباره معدوم‌سازی میوه‌های قاچاق نیز گفت:‌ اگر تمام میوه‌هایی که باعث خروج ارز از کشور شده را بسوزانیم درست نیست. باید از قاچاق جلوگیری کنیم تا این‌که بخواهیم آنها را نابود کنیم، ولی وقتی که منافی سلامت مردم باشد،‌ راهی جز نابود کردن آن‌ها وجود ندارد، اما اگر از نظر سلامتی مشکلی نداشته باشند بهتر است مدیریت و ساماندهی کنیم تا نابود کنیم.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید