Performancing Metrics

نتانیاهو تبعید خانواده شهدای فلسطینی به غزه را خواستار شد | اتاق خبر
کد خبر: 323023
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1394 - 01:44
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دادستان این رژیم خواسته تفسیر جدیدی از کنوانسیون‌های بین‌المللی داشته باشد تا اخراج خانواده‌های شهدای فلسطینی پس از تخریب خانه آنها، قانونی شود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ارسال نامه‌ای به دادستان کل این رژیم، نظر حقوقی وی را در خصوص تبعید خانواده شهدای فلسطینی از اراضی اشغالی به نوار غزه خواستار شد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «تایمز اسرائیل»، نتانیاهو در نامه خود نوشته: «بسیاری از حملات تروریستی ماه‌های اخیر، توسط تروریست‌های انجام شد که خانواده‌هایشان هم از اقداماتشان، حمایت می‌کنند.»

نخست‌وزیر صهیونیست‌ها در ادامه خود که خطاب به «آویچای مندلبلیت» دادستان کل اسرائیل نوشته شده، آورده: «من نظر حقوقی شما در خصوص امکان اخراج اعضای خانواده‌هایی که از ترور حمایت می‌کنند به غزه را خواستارم. باور من این است که چنین اقدامی، به کاهش چشمگیر عملیات تروریستی علیه اسرائیل و شهروندانش می‌انجامد.»

بر اساس گفته منابع آگاه، نتانیاهو پیش از این در جلسات حزب لیکود گفته بوده که «برداشت نادرست از کنوانسیون ژنو» باعث شده که تصمیم اسرائیل برای اخراج خانواده شهدای فلسطینی، به عنوان «جنایت جنگی» تلقی شود.

نتانیاهو کنوانسیون ژنو را اینگونه تفسیر می‌کند که اگر همه افراد ساکن یک منطقه را به اجبار به منطقه‌ای دیگر برانیم، جنایت جنگی واقع شده ولی رژیم صهیونیستی تنها می‌خواهد تعداد معدودی را «در مکانی جدید مستقر کند.»

در حال حاضر رژیم صهیوینستی علاوه بر تخریب منزل شهدای فلسطینی، خانواده‌های آنان را نیز از داشتن شغل در داخل اراضی اشغالی منع می‌کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید