Performancing Metrics

آمادگی «آسایشگاه کهریزک» برای دریافت کالاهای نو و دست‌دوم نیکوکاران | اتاق خبر
کد خبر: 323124
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1394 - 18:55
معاونت مشارکتهای مردمی موسسه خیریه کهریزک اظهار کرد: خانه تکانی فرصتی است تا هموطنان کالاهای نو و دست دوم بلااستفاده خود را به آسایشگاه خیریه کهریزک اهداء کنند و به این وسیله یکی از نیکوکاران این مجموعه شوند.

اتاق خبر: دکتر نادر مرادی در ادامه افزود: با توجه نزدیک شدن به سال نو، اهداء وسائل دست دوم و مایحتاج زندگی نظیر تختخواب، انواع کمد، ویلچر، واکر، فرش، تلویزیون، یخچال، لباس و دارو به آسایشگاه خیریه کهریزک سرعت می گیرد.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی با اشاره به اینکه اجناس برحسب نیاز تفکیک و به بخش‌های مختلف آسایشگاه جهت بهره‌برداری ارسال می شوند افزود: آن دسته از ملزوماتی که به عنوان مازاد اعلام شوند در بازارچه خیریه‌ای که در محل آسایشگاه برپا خواهد شد، به افراد نیازمند فروخته می‌شوند.

معاونت مشارکتهای مردمی موسسه خیریه کهریزک با تاکید بر اینکه این امر علاوه بر درآمدزایی برای آسایشگاه، در تامین بخشی از نیازهای مددجویان نیز موثراست خاطرنشان کرد: امور مشارکتهای موسسه خیریه کهریزک آماده دریافت انواع کالاهای نو و دست دوم هموطنان است و آن دسته از کسانی که نمی توانند به آسایشگاه مراجعه کنند، می توانند با 42114 تماس گرفته تا نماینده آسایشگاه با کارت شناسایی خود در قبال تحویل رسید نسبت به حمل کالا به نمایشگاه اقدام کند.

 شماره حسابهای آسایشگاه خیریه کهریزک بانک صادارت "6037691199500158" و بانک ملی سیبا " 0102708340006" شعبه استاد نجات الهی با کدشعبه 452 است.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید