Performancing Metrics

چرا خودروهای طرح دار در محدوده زوج و فرد جریمه می شوند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 323196
تاریخ انتشار: 14 اسفند 1394 - 01:15
ایسنا نوشت: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پاسخ به سؤالاتی درباره اینکه علی‌رغم داشتن مجوز طرح ترافیک، تخلف ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد برایشان ثبت شده، با تایید این موضوع در موارد معدود، از رفع این مشکل خبر داد.

اتاق خبر - سردار سیدتیمور حسینی درباره این اعتراض بعضی از شهروندان مبنی بر اینکه علی‌رغم داشتن مجوز طرح ترافیک، دوربین‌های ثبت تخلف ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد را برایشان ثبت کرده اند، گفت: مدتی بود که چند مورد اعتراض از طرف شهروندان به ما واصل شد که براساس آن این افراد علی‌رغم داشتن طرح ترافیک توسط دوربین‌ها با استدلال ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد اعمال قانون شده بودند که ما این موضوع را پیگیری کرده و نسبت به بررسی و رصد دوربین‌هایمان اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این خطا در موارد معدودی وجود داشته، گفت: با توجه به اینکه خطا از سوی دوربین‌های ثبت تخلف انجام شده بود، از این رو جریمه‌ای که برای این افراد صادر شده بود، پاک شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره اینکه کسانی که چنین مشکلی را دارند چطور باید برای رفع آن اقدام کنند، به گفت: این افراد باید به واحدهای رسیدگی پلیس راهور مراجعه کرده و درخواست بازنگری دهند که پس از بازنگری در صورتی که اعتراض شان صحیح باشد، نسبت به پاک کردن جریمه‌ها اقدام خواهد شد.

حسینی با بیان اینکه تعداد اشتباهاتی که از طریق دوربین‌های ثبت تخلف رخ می‌دهد، بسیار ناچیز و کمتر از یک درصد است، گفت: این اشتباهات نیز دلایل مختلفی دارند. گاهی دستکاری پلاک از سوی برخی رانندگان باعث این اتفاق می‌شود گاهی نیز ممکن است کاربران اشتباهاتی را مرتکب شوند که البته تلاش ما این است که این اشتباهات به حداقل برسند و مشکلی که در این زمینه وجود داشت نیز شناسایی و رفع شده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه عدد مراجعات در این خصوص کم بوده و قابل توجه نیست، گفت: اکثرا این اتفاق برای کسانی رخ داده که طرح ترافیک روزانه داشته‌اند و ممکن است در ارسال اطلاعات آنان مشکلاتی به وجود آمده باشد که خوشبختانه این موضوع نیز رفع شد.

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید