Performancing Metrics

اکسپریا Z5 با اندروید مارشمالو تغییرات زیادی را تجربه خواهد کرد | اتاق خبر
کد خبر: 323441
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1394 - 06:25
سونی قول داده است که پرچمداران سری Z خود را تا حد ممکن بروز نگه دارد. به همین دلیل این کمپانی ژاپنی، بروزرسانی جدید سیستم عامل آخرین پرچم‌داران خود یعنی اسمارت فون‌های Z5، Z5 Compact و Z5 Premium را برای اپراتور ژاپنی DoCoMo Network عرضه کرده است.

اتاق خبر - هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص این که بروزرسانی اندروید مارشمالو چه زمانی به دیگر کشورها خواهد رسید، اعلام نشده است. با این حال سونی با ثبت و ارسال 20 اسکرین شات از تغییرات مهم این نسخه اندروید در پرچم‌دارانش، کمی کاربران را راضی کرده است.

این تغییرات گسترده می‌تواند کاربران سری Z5 را بیش از پیش خوشحال سازد. بنابراین اکثر خریداران آخرین پرچم‌دار سونی بی صبرانه منتظر اندروید مارشمالو خواهند بود. برخی از اسکرین شات‌های مربوط به تغییرات صورت گرفته در سری Z5 را با هم می‌بینیم:

 

An-option-to-delete-the-screenshot-taken-from-the-notification-shade-is-added.Doze-is-added-while-STAMINA-mode-will-be-added-in-AprilHomepage-scrolling-has-new-animation-options.New-camera-app-interface.Search-for-applications-by-tapping-the-magnifying-glass.You-can-now-set-how-long-you-want-the-phone-to-stay-in-vibrate-Ranges-from-15-minutes-to-indefinitely.

منبع: آی تی رسان

94110

 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید