Performancing Metrics

ICT فرصتهای شغلی جدید می‌آفریند | اتاق خبر
کد خبر: 323483
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1394 - 15:47
معاون وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی از فناوری‌های اطلاعات به عنوان ابزار توسعه آموزشهای فنی و حرفه‌ای نام برد و تاکید کرد: امروز ICT با خلق فرصت‌های شغلی جدید، آموزشهای مهارتی را به آموزشهای اثربخش تبدیل کرده است.

اتاق خبر: محمد امین سازگارنژاد اظهار کرد: IT ابزار مهم و ارزشمندی است که استفاده از آن در تعامل با بسیاری از مراکز داخلی و بین المللی ضروری است تا آنجا که امروز حتی دور افتاده‌ترین نقاط و مراکز مجهز به تجهیزات نرم افزاری و الکترونیکی نیز تحت تاثیر IT و ICT قرار دارند.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی تاکید کرد: در حوزه آموزشهای مهارتی باید از تجربه سایر بخشهای کشورمان و تجربه‌های جهانی استفاده کنیم زیرا فناوری اطلاعات یکی مهمترین ابزارهای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به شمار می‌رود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه از گسترش تعامل بخش دولتی در سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با آموزشگاههای آزاد این سازمان خبر داد و آمادگی سازمان متبوع خود را در صورت نیاز به جلب حمایت مجلس از آموزشگاههای فنی و حرفه‌ای آزاد اعلام کرد.

سازگارنژاد بزرگترین چالش آموزشگاههای فنی و حرفه‌ای آزاد را، اقتصادی کردن این آموزشگاهها عنوان کرد و گفت: در زمینه‌هایی که به تامین و تخصیص اعتبار در بخش خصوصی نیاز باشد از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، آموزشگاههای فنی و حرفه‌ای آزاد را بازوی حمایتی این سازمان نام برد و تاکید کرد: باید با ایجاد ظرفیتهای جدید در حمایت و هدایت آموزشگاههای آزاد و رونق فعالیتهای آنها اقدام کنیم.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید