Performancing Metrics

سرقت 140 میلیارد تومان کابل مخابرات | اتاق خبر
کد خبر: 323519
تاریخ انتشار: 15 اسفند 1394 - 18:33
گفته می شود طی چهار تا پنج سال پس از خصوصی سازی شرکت مخابرات، به این شرکت 140 میلیارد تومان خسارت از ناحیه سرقت کابل وارد شده است.

اتاق خبر: داود زارعیان - مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران - اظهار کرد: متاسفانه در کشور ما برخی علاقه به تخریب اموال دیگران دارند و این موضوع باعث وارد شدن خسارات فراوانی به مخابرات می‌شود.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ وی ادامه داد: این خسارت 140 میلیاردی که بیشتر شامل کابل بوده است باعث شده تدابیر شدیدتری برای حفاظت از اموال مخابرات بکار ببندیم چرا که در برخی موارد این خسارتها قابل جبران نبوده است.

سخنگوی شرکت مخابرات همچنین گفت: در مواردی که بطور مثال 10 کیلومتر کابل از یک اطراف یک روستا سرقت شده بخاطر شرایط فیزیکی و جغرافیایی عملا دیگر ایجاد شبکه ممکن نبوده و این موضوع باعث ایجاد مشکلات مضاعف برای مردم شده است.

زارعیان در بخش دیگری از صحبتهای خود در پاسخ به اینکه وضعیت مزاحمتهای تلفنی برای شماره های امدادی مخابرات مثل 20117 چگونه است توضیح داد: شماره های عمومی مانند آتش نشانی، اورژانس و مخابرات و سایرین در کشور ما مزاحمت‌های تلفنی زیادی دارند.

وی که در برنامه تلویزیونی رادیکال هفت سخن میگفت متذکر شد: بصورت آماری در بهترین شرایط فقط 30 درصد تماسها با شماره 20117 مربوط به خرابیهای واقعی است و این آمار در شهرهایی غیر از تهران به مراتب کمتر است و امیدواریم با کار فرهنگی بتوان این رویه را در کشور تغییر داد.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید