Performancing Metrics

انتشار آلبومی با خوانش بازيگر معروف | اتاق خبر
کد خبر: 323677
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1394 - 11:17
آلبوم «روز از پی روز» با خوانش فرخ نعمتی (هنرمند پیشکسوت سینما و تئاتر) با آهنگسازی شروین عباسی و اشعار حمید جعفری منتشر شد.

به گزارش اتاق خبر، اشعاری که در این آلبوم توسط نعمتی دکلمه شده، اشعاری مینیمال است که چهار سال پیش منتشر شده و فضایی اجتماعی بر آن‌ها حاکم است.

آلبوم «روز از پی روز» دومین آلبوم شروین عباسی در مقام آهنگساز است که فضای متفاوتی را نسبت به آلبوم «در جست‌وجو» در پیش گرفته است. ترکیب موسیقی کلاسیک و الکترونیک و فضاسازی‌های مینی‌مال موسیقایی، از ویژگی‌های آهنگساری این آلبوم است.

فرخ نعمتی در یادداشتی برای این اثر نوشته است:

«نقطه‌چین‌هایی در پایان هر نامه

و شاید نام من در امتداد نقطه‌چین‌هایی باشد که تو در پایان هر نامه‌ات می‌گذاشتی. الا این من، که نامه‌ام کجا به نقطه‌چین می‌رسد و دستم باز می‌ماند تا تمامش کنم. مانده‌ام میان این همه واژه این همه نت. حمید جعفری شاعر «روز از پی روز» مرا یاد شاعری می‌اندازد که روزهای دور، پسرانم با شعرهایش عاشق می‌شدند. شاید دلم برای روزهای جوانی‌ام تنگ شده بود و صدایی که این روزها ارتعاش قلب مالکش را بیشتر به رخ می‌کشد؛ اما هنوز پای شعر که به میان می‌آید انگار من می‌مانم و هزار سال خاطره. تنها صدایی شدم که شعر شاعرانه را می‌گویند؛ خوب می‌خوانم. زیاده می‌خواهم که باشم و بمانم میان این همه شعر. این همه شاعر ... اما هنوز پای شعر که به میان می‌آید و این همه ساز ... این همه صدا ... باز دست و دلم می‌لرزد که ...»

این اثر توسط نشر «نوفه» منتشر شده است.

منبع:ايسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید