Performancing Metrics

برنامه مسابقات تیم های ملی ایران در جام بین قاره ای چین اعلام شد | اتاق خبر
کد خبر: 323763
تاریخ انتشار: 16 اسفند 1394 - 15:25
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از اعلام برنامه تیم های ملی والیبال نشسته آقایان و بانوان ایران در جام بین قاره ای خبر داد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، هادی رضایی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون جانبازان پیرامون این خبر گفت: رقابت های والیبال نشسته جام بین قاره ای از ۲۷ اسفند سال جاری آغاز می شود و ۴ فروردین ماه 1395 به کار خود پایان می دهد. در بخش بانوان ۱۳ تیم و در بخش مردان ۱۵ تیم حضور دارند و در این دو بخش، تیم ها بر اساس داشتن یا نداشتن سهمیه پارالمپیک به دو گروه تقسیم شده اند.

وی خاطر نشان کرد: در بخش بانوان، هفت تیم دارای سهمیه پارالمپیک شامل چین، اوکراین، آمریکا، برزیل، روآندا، کانادا و ایران در یک گروه با هم به صورت دوره ای بازی می کنند و در گروه دوم تیم هایی که سهمیه پارالمپیک ندارند، شامل اسلوونی، هلند، روسیه، ژاپن، مصر و ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در ادامه گفت: شش تیم غیر پارالمپیکی، پس از انجام بازی های دوره ای و مشخص شدن دو تیم اول و دوم به این صورت به روند بازی ها ادامه می دهند؛ بدین ترتیب که تیم اول و دوم یک دیدار فینال برگزار می کنند و تیم برنده موفق به کسب سهمیه پارالمپیک می شود. در تیمی که کشورهای حائز سهمیه پارالمپیک حضور دارند نیز بازی به این شرح انجام می شود که پس از انجام بازی های دوره ای، تیم هفتم به مقام هفتم می رسد، تیم های پنجم و ششم برای عنوان پنجم با هم روبرو می شوند تیم های اول و چهارم  و نیز تیمهای دوم و سوم برای راهیابی به فینال به مصاف هم خواهند رفت.

رضایی افزود: دو تیم برنده به فینال و دو تیم بازنده به رده بندی راه پیدا می کنند و بدین صورت مسابقات بانوان خاتمه خواهد یافت.

وی در این زمینه اضافه کرد: در بخش آقایان نیز ۶ تیم صاحب سهمیه پارالمپیک شامل چین، ایران، برزیل، آلمان، مصر و آمریکا در یک گروه به صورت دوره ای با هم رقابت می کنند و تیم های فاقد سهمیه پارالمپیک شامل روسیه، اوکراین، هلند، عراق، قزاقستان، لهستان، کانادا، کره و ژاپن نیز در گروهی دیگر با هم روبرو می شوند.

رضایی در پایان برنامه مسابقات بانوان و آقایان را به صورت مجزا و بر اساس وقت محلی به شرح زیر اعلام کرد:

بانوان :

۲۷ اسفند، ساعت ۱۰:۳۰  : ایران - اوکراین

۲۸ اسفند، ساعت ۱۴:۳۰ : ایران - آمریکا

۲۹ اسفند، ساعت ۹ : ایران - برزیل

۲۹ اسفند، ساعت ۱۴:۳۰: ایران - کانادا

یک فروردین، ساعت ۱۴:۳۰ : ایران - روآندا

۲ فروردین، ساعت ۱۴:۳۰: ایران - چین

۳ فروردین : بازی های ضربدری

۴ فروردین : بازی های فینال و رده بندی

 آقایان:

۲۷ اسفند، ساعت ۹ : ایران - مصر

۲۸ اسفند، ساعت ۱۶: ایران - چین

۲۹ ا سفند، ساعت ۹: ایران - آمریکا

یک فروردین، ساعت ۱۶: ایران - برزیل

۲ فروردین، ساعت ۱۲: ایران - آلمان

۳ فروردین : بازی های ضربدری

۴ فروردین : بازی های فینال و رده بندی

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید