Performancing Metrics

۱۴کشته و ۴۰زخمی در حمله خمپاره ای به حلب | اتاق خبر
کد خبر: 324025
تاریخ انتشار: 17 اسفند 1394 - 09:01
ده ها کشته و زخمی در حمله خمپاره ای تروریست ها به حلب و تشریح وضعیت آتش بس سوریه در نهمین روز آن از مهمترین اخبار امنیتی این کشور است.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر،تلویزیون سوریه گزارش داد: در حملات خمپاره ای تروریست ها به بازاری در منطقه شیخ مقصود در شهر حلب دست کم ۱۴ نفر کشته شدند و ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

هلاکت شماری از داعشی ها در دیرالزور

در همین حال منابع سوری اعلام کردند: در درگیری های ارتش سوریه با داعش در مناطق الرشدیه، الجبیله و الحویقه در شهر دیرالزور شماری از تروریست ها داعش به هلاکت رسیدند و برخی دیگر زخمی شدند.

تحرکات داعش در نزدیکی مرز سوریه با ترکیه

از سوی دیگر سرگئی کورالینکو رئیس مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه هوایی حمیمیم سوریه گفت: تروریست های داعش که در ترکیه حضور دارند آماده یورش به شهر قامشلی که اکثریت آن را کُردها تشکیل می دهند می شوند.

وی افزود: در حال حاضر داعشی ها در نزدیکی منطقه نصیبین ترکیه مستقر هستند که یک و نیم کیلومتر با مرزهای سوریه فاصله دارد و آماده یورش به شهر قامشلی هستند.

رئیس مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه هوایی حمیمیم بیان کرد: تروریست ها جبهه النصره اقدام به گلوله باران مناطق ترکیه برای تحریک کردن ترکها کرده اند. این جبهه بارها با خمپاره اراضی ترکیه را هدف قرار داده است تا ارتش ترکیه را تحریک کند موضوعی که به طور حتم به بن بست روند صلح می انجامد.

۱۵ مورد نقض آتش بس در نهمین روز آتش بس سوریه

در همین راستا مرکز هماهنگی حمیمیم اعلام کرد: ۱۵ مورد نقض آتش بس در حومه دمشق، حلب، حماه، درعا و ادلب در نهمین روز آتش بس گزارش شده است.

این مرکز از نشست های ویژه با استان داران ادلب و لاذقیه برای بازگشت ساکنان به شهرهای آزاد شده از سوی ارتش سوریه خبر داد.

منابع وابسته به وزارت دفاع روسیه از زخمی شدن چهار نفر در حملات گروه های مسلح به مناطق مسکونی در دمشق خبر دادند.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید