Performancing Metrics

عملیات رفع انفصال خط فاضلاب خیابان شریعتی و میرداماد آغاز شد | اتاق خبر
کد خبر: 324147
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1394 - 01:03
معاون مهندسی و توسعه شرکت فاضلاب تهران از آغاز عملیات رفع انفصال خط انتقال خیابان های شریعتی و میرداماد خبر داد.

اتاق خبر: «عباسعلی مصرزاده» گفت: عملیات اجرای تنها منهول باقی مانده از خط شریعتی آغاز شد تا با بهره برداری از آن و رفع نقطه انفصال بخش عمده فاضلاب مناطق 1 و 3 شهرداری به بهره برداری برسد.
بنا بر این گزارش به نقل از ایرنا؛ وی افزود: عملیات اجرایی منهول شماره 36، در 6 ماه گذشته در تقاطع خیابان شریعتی، خیابان گل نبی و اتوبان همت به دلیل ساخت پل به دست شهرداری متوقف شده بود که با مجوزهای اخذ شده این کارگاه از 10 روز پیش فعال شده است.
مصرزاده درباره محل اتصال این منهول شش ضلعی عنوان کرد: خط 1600 میلیمتر در محل این منهول از مسیر خیابان شریعتی با یک گردش 90 درجه به خیابان گل نبی متصل می شود و با اجرای این سازه منهول، فاضلاب محدوده خیابان شریعتی، پاسداران و میرداماد به طور کامل بهره برداری می شود.
این مقام مسئول افزود: پایان عملیات منهول سازی در این نقطه و همچنین سوییچ 1400 میلیمتر، خط انتقال خیابان میرداماد را که برای انتقال مازاد فاضلاب خط غرب به تونل شرق اجرا شده است، تکمیل و قابل بهره برداری می کند.
وی یادآور شد: محدوده شمالی شبکه اصلی جمع آوری فاضلاب در این مناطق در بلوار میرداماد و محدوده جنوبی در خیابان های خواجه عبدالله انصاری و گل نبی، میدان کتابی، خیابان مجتبایی تعیین شده است و فاضلاب جمع آوری شده این محدوده در انتهای خیابان خواجه عبدالله انصاری (تقاطع عراقی) به قطر 1/8 متر به تونل انتقال فاضلاب با قطر دو متر تخلیه و تونل نیز به تصفیه خانه فاضلاب جنوب تهران هدایت می شود.
ششم دی ماه امسال مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران از بهره مندی چهار میلیون و 200 هزار نفر، از تولید سالیانه نزدیک به 43 گیگاوات انرژی الکتریکی و 140 تراژول انرژی حرارتی با استحصال و جمع آوری بیوگاز ناشی از تصفیه فاضلاب در همه واحدهای تصفیه خانه جنوب تهران خبر داد.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید