Performancing Metrics

مشکلی در بازار زنجان برای عرضه اقلام شب عید وجود ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 324221
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1394 - 04:38
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : با تمهیداتی که جهاد کشاورزی برای اقلام پایان سال اندیشیده، مشکلی در بازار زنجان وجود نخواهد داشت.

اتاق خبر- مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان گفت : با تمهیداتی که جهاد کشاورزی برای اقلام پایان سال اندیشیده، مشکلی در بازار زنجان وجود نخواهد داشت.

عبدالله جعفری  با اشاره به عرضه محصولات اساسی ایام پایان سال گفت: برای جلوگیری از افزایش قیمتها، دولت به واسطه شرکت پشتیبانی امور دام، مرغ منجمد را به صورت نامحدود به کلیه فروشگاه های مجاز پخش مرغ توزیع می کند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان اظهار کرد: با مراجعه اتاق اصناف مرغ منجمد به قیمت مصرف کننده ۵هزار و صد تومان در کل فروشگاه برای عموم عرضه می شود.

جعفری اضافه کرد: گوشت منجمد ران برزیلی کیلویی ۲۰هزار و ۱۵۰تومان، برنج وارداتی به واسطه شرکت غله کیلویی ۳هزار تومان به صورت نامحدود با مراجعه اتاق اصناف و توزیع شکر ابلاغیه دولت با نرخ مصوب ۲هزار و ۳۰۰تومان با مراجعه اتاق اصناف توزیع می شود.

وی عنوان کرد: با تمهیداتی که جهاد کشاورزی برای اقلام پایان سال کشیده ،مشکلی در بازار نخواهد بود و سیاست های تنظیم بازار براین است که افزایش قیمت در بازار رخ ندهد.

جعفری با اشاره به میوه های پرمصرف پایان سال همانند پرتقال و سیب ،بیان کرد: تدارکات کافی برای میوه شب عید دیده شده و در صورت افزایش قیمت در بازار دولت از محل ذخایر کافی خود آمادگی حضور در بازار ونظم قیمت ها را دارد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطر نشان کرد: اگر در هفته آخر سال، بازار در قیمت ها، خود کنترلی داشته باشد نیاز به ورود دولت نیست و اگر شاهد افزایش قیمت در بازار باشیم همه کالاهای اساسی مورد نیاز، از محل ذخایر کل کشور تأمین می شود.

وی افزود: با تدابیر اندیشیده شده محصولات اساسی ایام پایانی سال به بازار عرضه می شود.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید