Performancing Metrics

مخابرات امکان پرداخت سالانه ۵۰۰۰میلیارد تومان را به دولت دارد | اتاق خبر
کد خبر: 324276
تاریخ انتشار: 18 اسفند 1394 - 11:23
سرپرست شرکت مخابرات ایران گفت: با مساعدت دولت این امکان وجود دارد که ضمن افزایش اشتغال‌زایی در کشور سالانه بیش از پنج‌هزار میلیارد تومان سود به دولت پرداخت شود.

اتاق خبر: اسدالله دهناد در مراسم افتتاح 242 پروژه مخابراتی یزد با اشاره به این موضوع و بیان "به‌مدد توسعه‌ها توانستیم انتخابات هفتم اسفند را بدون اختلال پشت سر بگذاریم" اظهار کرد: با مساعدت دولت این امکان وجود دارد که ضمن افزایش اشتغال‌زایی در کشور، سالانه بیش از پنج‌هزار میلیارد تومان سود به دولت پرداخت شود.

بنا بر این گزارش به نقل از تسنیم؛ وی گفت: این شرکت در پنج سال بعد از خصوصی‌سازی 20هزار میلیارد تومان به خزانه دولت پرداخت کرده است.

سرپرست مخابرات ایران با اشاره به اینکه پروژه‌های افتتاحی یزد با سرمایه‌گذاری بالغ بر 520 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، گفت: شرکت مخابرات ایران با برخورداری از هزاران پرسنل مجرب و توانمند، کانون پویایی از متخصصان عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که این عزیزان مصمم هستند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلان کشور و به‌منظور توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌های مخابراتی همه توان خود را به کار گیرند.

او افزود: ظرفیت عظیم شرکت مخابرات ایران در خدمت پیشرفت، رونق اقتصادی کشور و سیاست‌های دولت است. در پنج سال بعد از خصوصی‌سازی تاکنون مبلغ 138هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که 28هزار میلیارد ریال آن مربوط به سال 1394 است.

سرپرست شرکت مخابرات ایران به سرمایه‌گذاری‌های آینده مخابرات اشاره کرد و گفت: این شرکت در نظر دارد ظرف چهار سال آینده به‌میزان 7200 میلیارد تومان در بخش تلفن ثابت و هشت‌هزار میلیارد تومان نیز در بخش تلفن همراه سرمایه‌گذاری کند.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید