Performancing Metrics

در بازار عرضه و تقاضای کار و اشتغال تعادل وجود ندارد | اتاق خبر
کد خبر: 324461
تاریخ انتشار: 19 اسفند 1394 - 10:48
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان:
نماینده استان آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ، در نطق پیش از دستور خود در جلسه عصر نوزدهمین اجلاس خبرگان ، پس از تسلیت ایام فاطمیه (س) و ارتحال آیات خزعلی و واعظ طبسی ، انتصاب آقای رئیسی به تولیت آستان قدس رضوی را تبریک گفت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حجت الاسلام عسگر دیرباز در ابتدای سخنان خود به منویات مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی ایرانی واسلامی ، نفوذ امریکا و اقتصاد مقاومتی پرداخت.

وی در ادامه به مشکلات مردم و جامعه و مسئولیت روحانیت، دولتمردان، مسئولان و دلسوزان جامعه اشاره و تاکید کرد: دولتمردان محترم باید علاوه بر ارائه و اجرای برنامه‌های بلند مدت برای مشکلات به ویژه مشکل بیکاری جوانان و مهاجرت به شهرهای بزرگتر، برنامه‌های کوتاه مدت نیز ارائه نماید. متاسفانه در بازار عرضه و تقاضای کار و اشتغال تعادل وجود ندارد.

وی افزود: مردم از خبرگان نیز توقع دارند برای حل مشکلات، آن‌ها برنامه و راهکار ارائه دهند. انعکاس دیدگاه‌های نمایندگان خبرگان به عنوان امنای امت و خبرگان ملت برای رفع و دفع مشکلات داخلی و بین‌المللی و منطقه‌ای هم ضرورت دارد و هم باید به عنوان اولویت مطرح شود. ما به عنوان روحانیت باید زبان و ترجمان مشکلات مردم باشیم و علاوه براین راهکار هم ارائه بدهیم و بازوی مشورتی مقام معظم رهبری باشیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان در ادامه از مشکلات خاص استان آذربایجان غربی به ویژه منطقه چالدران و پلدشت فقر و مشکلات معیشتی اهالی آن منطقه سخن گفت و پیشنهاد داد: چالدران که خاستگاه بسیاری از علماست و همچنین پلدشت باید به منطقه آزاد ماکو ملحق شوند تا شاید بخشی از مشکلات این مناطق، مرتفع شود و ما به عنوان ملجاء و پناهگاه مردم با پیگیری این مشکلات و رفع آن‌ها، باعث نور امید بیشتری میان مردم شریف کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید