Performancing Metrics

تشکیل دبیرخانه تخصصی گردشگری صنعتی در غرب تهران | اتاق خبر
کد خبر: 324493
تاریخ انتشار: 19 اسفند 1394 - 04:01
شهردار منطقه ۲۱ ، از تشکیل دبیرخانه تخصصی گردشگری صنعتی در این منطقه با توجه به وجود بافت صنعتی در آن خبر داد.

اتاق خبر- شهردار منطقه ۲۱ ، از تشکیل دبیرخانه تخصصی گردشگری صنعتی در این منطقه با توجه به وجود بافت صنعتی در آن خبر داد.

دکتر جمال بافرانی گفت: با توجه به استقرار ۱۰۰۰ واحد صنعتی و همچنین آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با صنایع موجود در منطقه ۲۱ تشکیل دبیرخانه تخصصی گردشگری صنعتی در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه منطقه ۲۱ ورودی ۸ استان کشور به کلانشهر تهران است، آشنایی مسافران و شهروندان را با زیر ساخت ها و جاذبه های صنعتی موجود، با توجه به وجود بزرگترین و تأثیرگذارترین صنایع در سطح این منطقه ضروری و توجه به این امر مهم را باعث رونق توریسم و گردشگری دانست.

شهردار منطقه ۲۱ در ادامه ضمن اشاره به پتانسیل و ظرفیت های بالا و خوب این منطقه جهت توسعه صنعت گردشگری، خاطر نشان کرد: دبیرخانه تخصصی گردشگری صنعتی بر اساس تعامل و همکاری های فی مابین منطقه ۲۱ و صنایع موجود در آن و به منظور آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با تکنولوژی بومی و ملی تشکیل شده است.

بافرانی در پایان تصریح کرد : تمامی تلاش ما در راستای ترویج و توسعه اندیشه «ما می توانیم» میان لایه های مختلف اجتماعی شهروندان است .

اصلاح هندسی مسیر کندرو بزرگراه آزادگان

غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۱، از اصلاح هندسی و کانالیزه کردن مسیر کندرو  بزرگراه آزادگان ، تقاطع خیابان دهم استقلال در این منطقه خبر داد و گفت: یکی از نقاط حادثه خیز منطقه، مدخل ورودی تندرو به کندروی آزادگان قبل از خیابان دهم استقلال است که عملیات اصلاح هندسی و کانالیزه کردن آن مسیر  در حال انجام است.

وی اظهار داشت: اقدام فوق در راستای ساماندهی و ایمن سازی در محور آزادگان در حال اجراست که در حال حاضر نیز بیشتر از ۹۰ درصد عملیات عمرانی در مسیر کندرو  بزرگراه آزادگان ، تقاطع خیابان دهم استقلال به اتمام رسیده و تا پایان اسفند به بهره برداری می رسد.

سلمانی تصریح کرد: با اصلاح هندسی مسیر کندرو  بزرگراه آزادگان، تقاطع خیابان دهم استقلال، یکی از حادثه خیز ترین معابر منطقه ایمن سازی خواهد شد تا در نهایت شاهد کاهش تصادفات  در این محور باشیم.

منبع: مهر 

مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید