Performancing Metrics

انتظار رشد 8 درصدی اقتصاد در سال 95 دست نیافتنی است | اتاق خبر
کد خبر: 324693
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1394 - 10:22
عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران در گفت و گو با اتاق خبر
احمد صادقیان: بعید می دانم در سال پیش رو شاهد رشد مثبت اقتصادی باشیم و درواقع در شرایط فعلی اقتصادی کشور، رشد 8 درصدی رویایی دست نیافتی است.

اتاق خبر- عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران در رابطه با عملکرد تیم اقتصادی دولت گفت: دولت تلاش بسیاری را در جهت تحقق رونق اقتصادی در کشور انجام داده است که البته در این زمان کوتاه نمی توان در خصوص  نتایج  احتمالی آن قضاوت کرد.

احمد صادقیان در گفت و گو با اتاق خبر افزود: امید می رود که که در آینده نزدیک شاهد تحولاتی در اقتصاد کشور باشیم و اثرات مثبت آن را بر معیشت مردم لمس کنیم. 

وی در خصوص ارتباط بین مجلس شورای اسلامی و اتاق بازرگانی اظهار کرد: اتاق به عنوان یکی از بازوهای مشورتی مجلس تلقی می شود. انتظار می رود در جلسات آتی کمیسیون های مجلس، اتاق بازرگانی نقش کارشناسی خود را  بسیار پررنگ تر از گذشته ایفا کند.

صادقیان تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی و اتاق هر دو آمادگی خود را برای روابط متقابل اعلام کرده اند و امید می رود که بخش خصوصی در زمینه قانونگذاری نیز بتواند نظرات خود را ایراد کند.

وی عمده مشکل حوزه صادرات را مهیا نبودن زیرساخت دانست و گفت: به منظور توسعه صادرات در کشور نگرش های موجود باید اصلاح شود تا بتوان تولیدات  داخلی را با نیازهای بازارهای هدف منطبق کرد.

صادقیان تصریح کرد: تولید و صادرات دو حوزه تخصصی و مجزا از هم هستند و لزوما تولیدکننده موفق به معنای صادرکننده موفق نیست، در نتیجه لازم است شرکت های تخصصی صادراتی بزرگ به منظور امر بازاریابی و برند سازی تاسیس شود.

عضو هیأت نمایندگان اتاق تهران عنوان کرد: به منظور صادرات کالاهای تولیدی، برندسازی امر بسیار مهمی است که باعث دراختیار گرفتن بازارهای بیشتری در کشورهای هدف خواهد شد.  

صادقیان گفت: بعید می دانم در سال پیش رو شاهد رشد مثبت اقتصادی باشیم و درواقع در شرایط فعلی اقتصادی کشور، رشد 8 درصدی رویایی دست نیافتی است.

وی در خصوص جذب سرمایه گذاری خارجی عنوان کرد: لازم است محدودیت های داخلی به منظور ترغیب سرمایه گذاران به ورود به کشور رفع شود.

94106 ت 

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید