Performancing Metrics

فان خال به دنبال رکوردشکنی مقابل لیورپول | اتاق خبر
کد خبر: 324773
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1394 - 04:22
سرمربی منچستریونایتد امیدوار است تا بار دیگر با غلبه بر لیورپول، دل هواداران متعصب این تیم را به دست آورد.


به گزارش اتاق خبر و به نقل از"ورزش سه"، منچستریونایتد در حالی پنج شنبه شب در آنفیلد به مصاف لیورپول می رود، که زیر نظر لوئیس فان خال، هر چهار دیدار گذشته خود مقابل این تیم را با پیروزی پشت سر گذاشته است. پیروزی پیاپی پنجم، می تواند رکوردی جدید برای باشگاه در غلبه بر لیورپول خلق کند.

لوئیس فان خال پیرامون این مسئله به خبرنگاران گفت:" بسیار خوب است که تیم توانسته در زمان من پیروزی های متعددی مقابل لیورپول کسب کند. پیروزی مقابل لیورپول لذت بخش تر است چرا که بیش تر مورد اقبال هواداران منچستریونایتد قرار می گیرد. امیدوارم بتوانیم برای پنجمین بار و پس از آن ششمین بار این تیم را شکست دهیم چون این مسئله برای هواداران حائز اهمیت است. پیروزی پنجم مقابل لیورپول به طور پیاپی می تواند نام من را در کتاب رکوردهای باشگاه قرار دهد.

بازی مقابل لیورپول همواره بزرگ است و این بار اهمیتش دو چندان شده چرا که هر دو باشگاه سعی دارند در لیگ اروپا، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده را تصاحب کنند. شاید شما تصور کنید که هواداران ما برای لیگ اروپا ارزشی قائل نیستند اما مقابل میتیلند دیدید که 58 هزار نفر راهی الدترافورد شدند. انتظار دارم این عدد برای بازی مقابل لیورپول به 75 هزار نفر افزایش پیدا کند."

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید