Performancing Metrics

درایور جدید انویدیا ممکن است کارت گرافیک شما را کباب کند! | اتاق خبر
کد خبر: 324786
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1394 - 05:27
اگر نظر گیمرهای حرفه‌ای را بپرسید به شما توصیه می‌کنند تا زمانی که از ایمنی درایورهای جدید گرافیک اطمینان ندارید از نصب آن‌ها خودداری کنید. اما چرا؟ ظاهراً آخرین نسخه از درایور NVIDIA می‌تواند ضربه مهلکی به کارت گرافیک شما وارد کند.

اتاق خبر - آخرین نسخه از درایور انویدیا با شماره 364.47 پس از گزارش‌ها مشکل متعدد شامل گیر کردن در بازی، نمایش ناصحیح گرافیک و حتی از کار افتادن کلی کارت گرافیک از وب‌سایت این شرکت حدف شده است.

تصور کنید که بیش از 4 میلیون تومان پول بی‌زبان را صرف خرید یک کارت گرافیک NVIDIA Titan X کرده‌اید و با یک آپدیت درایور ساده آن را به آجر تبدیل کنید! دلیل دقیق این مشکلات مشخص نیست اما طبق گزارش کاربران انتخاب حالت نصب خودکار Express این مشکل را ایجاد خواهد کرد. برخی کاربران هم می‌گویند احتمالاً تداخل و عدم هماهنگی بین نرم‌افزار قدیمی و جدید عامل بروز مشکل است.

انویدیا این آپدیت را به طور خاص برای بهبود اجرای بازی The Division منتشر کرده و البته نسخه آزمایشی 364.51 این مشکلات را به همراه ندارد. همچنین گفته می‌شود درایور مورد تأیید مایکروسافت نیز در راه است و اگر به انویدیا اطمینان ندارید می‌توانید به ویندوز آپدیت برای دریافت به‌روزرسانی کارت گرافیک مهلت دهید. البته انویدیا گزارش خرابی کارت گرافیک را تکذیب کرده و ادعا می‌کند تنها مشکلاتی مانند سیاه شدن صفحه‌نمایش و یا به هم ریختگی در نمایش المان‌های گرافیکی گزارش شده است. به گفته این شرکت درایور معیوب به هیچ‌وجه باعث سوختن کارت گرافیک شما نخواهد شد هرچند که ممکن است شما را مجبور به System Restore و یا راه‌های دیگر برای بازگردانی درایورهای قبلی کند.

منبع: فارنت

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید