Performancing Metrics

تخت‌های مراقبت ویژه استان زنجان به دو برابر افزایش می یابد | اتاق خبر
کد خبر: 324797
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1394 - 06:27
استاندار زنجان:
استاندار زنجان به افتتاح تخت‌های ویژه در شهرستان‌های استان زنجان طی چند ماه آینده اشاره کرد و گفت: تخت‌های مراقبت های ویژه استان به دو برابر افزایش می یابد

اتاق خبر-  استاندار زنجان به افتتاح تخت‌های ویژه در شهرستان‌های استان زنجان طی چند ماه آینده اشاره کرد و گفت: تخت‌های مراقبت های ویژه استان به دو برابر افزایش می یابد. 

جمشید انصاری ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح همزمان یک هزار و ۷۱۴ تخت ‌آی، سی یو ویژه بزرگسالان، کودکان و نوجوانان در  محل بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهر زنجان افزود: این تلاش‌ها در راستای ارتقای خدمات حوزه بهداشت و درمان انجام می شود. 

وی تعداد تخت‌های ویژه افتتاح شده در استان زنجان را ۴۲ تخت اعلام کرد و گفت: با این افتتاح‌ها تعداد تخت‌های ویژه استان زنجان از ۴۰ تخت به ۸۲ تخت یعنی دو برابر افزایش می‌یابد.

استاندار زنجان به برنامه‌ریزی انجام شده برای بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) زنجان اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ریزی برای افزایش ۳۵۰ تا ۴۰۰ تخت به تخت‌های این بیمارستان است. 

انصاری تاکید کرد: با افزایش تخت‌های بستری در بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) زنجان تجهیز این تخت‌ها توسط وزارتخانه انجام می‌شود.

وی افزود:‌ اگر این برنامه‌ با موفقیت عملیاتی شود مشکلات استان زنجان به لحاظ محدودیت‌ تخت‌های بیمارستانی مرتفع می‌شود.

استاندار زنجان به افتتاح تخت‌های ویژه در شهرستان‌های استان طی چند ماه آینده  اشاره کرد و افزود: با این افتتاح‌ها متوسط بهره‌مندی استان از متوسط کشوری بالاتر می رود. 

انصاری با تقدیر از خیرین حوزه سلامت در استان زنجان افزود: افزایش تخت های بیمارستانی در استان کار بسیار ارزشمندی بوده و ارتقای سلامت در استان را به همراه دارد.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید