Performancing Metrics

۷ هکتار پارک درزنجان افتتاح شد | اتاق خبر
کد خبر: 324801
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1394 - 06:51
طی سالجاری؛
شهردار زنجان بابیان اینکه طی سالجاری بیش از ۷.۸ هکتار پارک در این شهر افتتاح شده است، گفت: از ۱۶۵ میلیارد تومان بودجه مصوب این سازمان نیز ۸۰ درصد آن در بخش عمرانی هزینه شده است.

اتاق خبر- شهردار زنجان بابیان اینکه طی سالجاری بیش از ۷.۸ هکتار پارک در این شهر افتتاح شده است، گفت: از ۱۶۵ میلیارد تومان بودجه مصوب این سازمان نیز ۸۰ درصد آن در بخش عمرانی هزینه شده است.

حبیب ملایی یگانه شامگاه سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در محل موزه کارخانه کبریت شهر زنجان با اشاره به اینکه رسانه ها طی سال جاری همکاری خوبی را با شهرداری داشته اند، افزود: باید این همکاری بین رسانه ها و شهرداری طی سال آینده هم تداوم داشته باشد.

وی به وضعیت سال جاری به لحاظ بودجه مصوب و تحقق‌یافته اشاره کرد و گفت: از ۱۶۵ میلیارد تومان بودجه مصوب ۸۰ درصد آن در بخش عمرانی هزینه شده است.

شهرداری زنجان گفت: طی سالجاری توسعه فضای سبز در زنجان در دستور کار بودجه شهرداری قرار داشت که امسال همه این  پارک ها افتتاح شدند.

یگانه تاکید کرد: توجه به بحث مهم پارک‌ها، موجب نشاط و شادی مردم می‌شود و شهرداری هم بر ارتقای سلامت روحی و روانی مردم بسیار تاکید دارد که در این راستا نسبت به افزایش سرانه فضای سبز بسیار مصمم است.

وی با بیان اینکه طی سالجاری بیش از ۷.۸ هکتار فضای سبز در قالب ۱۲ پارک منطقه ای و محله ای در زنجان افتتاح شده است، تصریح کرد:برای سال آینده احداث ۱۹ پارک منطقه ای و محله ای معادل ۱۰ هکتار در دستور کار است.

یگانه افزود: حق مردم است که از فضای سبز استفاده کنند و در این راستا شهرداری به‌منظور تحقق این امر مهم برنامه‌ریزی‌های لازم را در دستور کار خود دارد.

شهردار زنجان یاد آورشد: توجه به توسعه فضای سبز باعث ایجاد هوای سالم می‌شود و در این راستا شهرداری اهتمام ویژه دارد.

وی به تملک‌های انجام شده در محور زینبیه غربی تا خیابان شهید مطهری اشاره کرد و گفت: بودجه تملک املاک موجود در این محدوده هشت میلیارد تومان بوده که ۶.۵ میلیارد تومان از این مبلغ محقق شده و بقیه تملک‌ها هم طی پنج ماه اول سال آینده انجام می‌شود.

یگانه تاکید کرد: این خیابان به طول ۹۱۰ متر و عرض ۲۴ متر موازی خیابان امام احداث می‌شود که نقش مهمی در رفع مشکلات ترافیکی هسته مرکزی شهر خواهد داشت.

وی گفت: بازگشایی خیابان ۷ تیر تا شهدا از دیگر برنامه‌های کاری شهرداری زنجان است و طی سال جاری دو میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده و بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته طی سه ماه آینده تملک‌های آن تکمیل می‌شود.

شهردار زنجان تکمیل تقاطع سیدالشهدا را از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری زنجان عنوان کرد و گفت: زمان برنامه‌ریزی انجام شده برای بهره‌برداری از این پروژه شهریور سال آینده است.

یگانه تکمیل مرکز کنترل ترافیک شهرداری زنجان، احداث پارکینگ‌های طبقاتی، احداث بلوارهای شرق و غرب شهر زنجان، بازسازی دستگاه‌های شهر بازی و اجرای پروژه‌های مشارکتی ، احداث تقاطع ورودی گلشهر کاظمیه و اصلاح هندسی میدان جهاد را از دیگر برنامه‌های شهرداری برای سال آینده عنوان کرد.

یگانه به بودجه‌های هزینه شده از منابع داخلی و همچنین بودجه‌های استانی در داخل مجموعه پارک بانوان زنجان  اشاره کرد و افزود: عملیات اجرای پارک بانوان غرب زنجان هم کلید خورده است.

وی به بازگشایی ضلع غربی پادگان زنجان نیز اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده در اواخر فروردین ماه یعنی ۲۹ فروردین ماه دیوارهای موجود در اطراف این مسیر برداشته می شود.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید