Performancing Metrics

دانش‌آموزان نخبه اردبیلی تجلیل شدند | اتاق خبر
کد خبر: 324913
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1394 - 13:01
در مراسمی با حضور مسئولان استانی از ۱۵۰ دانش‌‌آموز نمونه آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل در مجتمع ولایت اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از تسنیم، علی ورودی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل در مراسم تجلیل از دانش‌‌آموزان نخبه ناحیه یک اردبیل و دبیرستان امام رضا(ع) در مجتمع ولایت اردبیل اظهار داشت: با حضور مسئولان استانی و اولیای دانش‌‌آموزان از 150 دانش‌‌آموز نمونه و نخبه دبیرستان امام رضا(ع) اردبیل با اهدای لوح سپاس و جوایز نفیس تجلیلی و قدردانی شد و این دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی عنواین شاخص استانی و ملی را به خود اختصاص داه‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 225 هزار دانش‌آموز در استان اردبیل مشغول به تحصیل هستند بیان کرد: از این تعداد 60 هزار دانش‌آموز در ناحیه یک اردبیل تحصیل می‌کنند که دانش‌آموزان ناحیه یک اردبیل امسال به درخشش‌های قابل توجهی دست یافتند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل بیان کرد: یکی از اولویت‌های اساسی آموزش و پرورش تربیت دانش‌آموزان نخبه در رشته‌های مختلف است که نیاز است برای تحقق این امر علاوه بر فعالیت همه جانبه معلمان و مدیران مدارس اولیای دانش آموزان نیز مشارکت همه جانبه‌ای داشته باشند.

ورودی تصریح کرد: استان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی در عرصه‌های علمی و فرهنگی دارد و می‌تواند در زمینه نخبه پروری گام‌های مهمی را در آینده نزدیک بردارد که این امر منوط به برنامه‌ریزی مناسب درسی و آموزشی در مدارس دارد.

وی گفت: دانش‌آموزان استان اردبیل نسبت به سال‌های گذشته در کنکور نیز به موفقیت‌های خوبی دست یافتند که انتظار می‌رود با برگزاری کلاس‌های آموزشی کنکور نتایج بسیار خوبی را از کنکور سراسری پیش رو کسب کنید.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید