Performancing Metrics

آمار پیش فروش گلکسی اس 7 کمتر از پرچم‌دار نسل قبل | اتاق خبر
کد خبر: 324918
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1394 - 14:26
گزارشی که به تازگی از کره جنوبی منتشر شده، نشان می‌دهد که پیش‌سفارش گلکسی اس 7 سامسونگ کمتر از گلکسی اس 6 سال قبل است. این گزارش آماری برخلاف تلاش سامسونگ برای فروش بیشتر دستگاه خود همراه با هدیه‌ی یک هدست واقعیت مجازی Gear VR را نشان می‌دهد.

اتاق خبر -  سامسونگ امسال ظاهر گوشی‌های هوشمند خود را نسبت به نسل قبل زیاد تغییر نداد و به بهبود‌های جزئی در طراحی آن راضی شد تا با همان بدنه‌ی فلز و شیشه اما اینبار همراه با پشتیبانی از کارت حافظه و بدنه‌ای ضدآب، گوشی‌های پرچم‌دار خود را به فروش برساند.

اما هنوز و پس از شروع مهلت پیش‌سفارش این دو دستگاه جدید، شاهد واکنش و درخواست فوق‌العاده‌ای از سمت طرفداران خود نبوده است. آمار پیش فروش محصولات این شرکت نسبت به پیش‌فروش گلکسی اس 6 تعداد کمتری را نشان می‌دهد و سامسونگ ظاهرا نتوانسته همچون گلکسی اس 6 با دو دستگاه گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج توجه دوست‌داران خود را جلب کند.

البته این به معنی بد بودن گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ نیست و سامسونگ با بهبود‌هایی که در گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج به وجود آورده توانسته پرچم‌داران خود را در این نسل حتی بهتر از قبل کند. در هر صورت هنوز برای اندازه‌گیری میزان فروش پرچم‌داران جدید سامسونگ نسبت به نسل قبل زود است و باید تا زمان عرضه‌ی این محصول به بازار‌ها صبر کنیم. 

منبع: زومیت

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید