Performancing Metrics

ارسال پیام هشدار به حزب‌الله از کشوری ثالث | اتاق خبر
کد خبر: 324935
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1394 - 16:29
ادعای مقام ارشد نظامی صهیونیستی:
یک مقام ارشد نظامی رژیم اسرائیل مدعی شده است در صورت حمله نیروهای مقاومت حزب‌الله به اسرائیل ، لبنان را به 300 سال قبل برمی‌گرداند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد نظامی رژیم اسرائیل در گفت‌گو با وبگاه خبری عربستانی «ایلاف» مدعی شده است در صورت حمله نیروهای مقاومت حزب‌الله به اسرائیل ، لبنان را به 300 سال قبل برمی‌گرداند.

بر اساس این گزارش، یک مقام نظامی ارشد ارتش رژیم اسرائیل دوشنبه هفته جاری در گفت‌‌وگو با وبگاه عربستانی ایلاف مدعی شد که ارتش اسرائیل قادر است در صورت حمله حزب‌الله به اسرائیل، لبنان را به سیصد سال قبل برگرداند و همچنین تمامی زیر ساخت‌های باریکه غزه را نیز نابود سازد.

این مقام ارشد نظامی صهیونیستی در ادامه گفت‌و‌گو با «ماجد حلبی» خبرنگار وبگاه ایلاف با اشاره به سخنان اخیر «سید حسن نصرالله» دبی کل نیروهای مقاومت حزب‌الله و تهدید اخیر وی در زمینه حمله به تاسیسات تولید مواد شیمیایی گفت، اسرائیل آماده چنین مواجهه‌ای است .

فرمانده ارشد اسرائیل گفت: «حزب‌الله و رهبر آن به خوبی از واکنش اسرائیل آگاه هستند و نباید چنین ماجراجویی صورت گیرد.»

وی مدعی شد که از طریق کشوری ثالث برای حزب‌الله پیامی ارسال کرده و هشدار داده است  که قبل از حمله به اسرائیل فکر عواقب تاسف بار آن نیز باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید