Performancing Metrics

مایکل کیتون مامور سیا شد | اتاق خبر
کد خبر: 324968
تاریخ انتشار: 20 اسفند 1394 - 22:14
مایکل کیتون در اقتباس سینمایی از سری رمان‌های کلاسیک «آدمکش آمریکایی» بازی می‌کند.

اتاق خبر - مایکل کوئستا کارگردان فیلم «پیام‌رسان را بکش» برای کارگردانی این اثر سینمایی برگزیده شده است، که با فیلمنامه‌ای از استفن شیف ساخته خواهد شد. لورنزو دی‌بوناونتورا و نیک وشلر تهیه‌کنندگان «آدمکش آمریکایی» هستند.

این فیلم با اقتباس از رمان وینس فلین، داستان یک سرباز کهنه‌کار جنگ جهانی دوم به نام استن هارلی با بازی مایکل کیتون را دنبال می‌کند که تبدیل به یکی از ترسناک‌ترین افسرهای سیا می‌شود که حتی بسیاری از کارکنان سیا از وجود او آگاه نیستند. داستان از آنجا شروع می‌شود که رئیس هارلی او را به همراه یک مامور تازه کار سیاه‌پوست که نامزدش را در یک حمله تروریستی از دست داده است، به ماموریتی در خاورمیانه می‌فرستد.

«آدمکش آمریکایی» یکی از 14 رمانی است که داستانی با محوریت جنگ با تروریسم دارند. تک تک این رمان‌ها در میان پرفروش‌های نشریه نیویورک‌تایمز بوده‌اند، و سه عنوان از آن‌ها رتبه یک پرفروش‌های نیویورک‌تایمز را از آن خود کرده‌اند. تا کنون بیش از 20 میلیون نسخه از این مجموعه رمان‌ها به فروش رسیده‌اند.

کوئستا در این باره گفت : «استن هارلی یکی از پایه‌های اصلی دنیای وینس فلین است و کاراکتر محبوب میلیون‌ها خواننده محسوب می‌شود. به همین دلیل انتخاب بازیگر برای این نقش چالش بزرگی است. اینکه بازیگری هوشمند و بااستعداد مانند مایکل کیتون وظیفه جان دادن به این شخصیت در فیلم را برعهده بگیرد، همه گروه سازنده «آدمکش آمریکایی» را وجد آورده است.»

مایکل کیتون سال گذشته در فیلم «بردمن» به کارگردانی الخاندرو گونزالس ایناریتو و امسال در فیلم «افشاگر» به کارگردانی تام مک‌کارتی ایفاگر نقش اصلی بوده است. هر دوی این فیلم‌ها برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شدند.

منبع : ورایتی / 9 مارس

منبع: خبرآنلاین

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید