Performancing Metrics

۸۵۰ دانشجوی سیستان و بلوچستان به مناطق عملیاتی اعزام شدند | اتاق خبر
کد خبر: 325094
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1394 - 12:16
۸۵۰ دانشجوی دختر و پسر سیستان و بلوچستان عصر روز پنجشنبه به همت بسیج دانشجویی استان و سپاه ایرانشهر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

اتاق خبر- ۸۵۰ دانشجوی دختر و پسر سیستان و بلوچستان عصر روز پنجشنبه به همت بسیج دانشجویی استان و سپاه ایرانشهر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان ۶۵۰ دانشجو دختر استان با ۱۶ دستگاه اتوبوس در قالب کاروان راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

همچنین ۶۰۰ دانجشوی پسر نیز شامگاه جمعه مطابق برنامه ریزی صورت گرفته از سطح استان به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

به گفته مسئول بسیج دانشجوئی سیستان و بلوچستان اعزام هزار و ۶۰۰ دانشجو به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در مقایسه با سال گذشته، ۳۰ درصد رشد را نشان می دهد که تا پایان سال عملیاتی می شود.

از سوی ناحیه مقاومت سپاه ایرانشهر نیز ۲۰۰ دانشجوی دختر و پسر دانشگاه های ولایت و آزاد اسلامی، غروب پنجشنبه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

در این اردوی یک هفته ای برای ۱۲۰ دانشجوی دختر و ۸۰ دانشجوی پسر این دانشگاه ها، برنامه های فرهنگی، مذهبی و سیاسی به منظور روشنگری و تبیین ارزش های انقلاب اسلامی در میان قشر جوان پیش بینی شده است.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید