Performancing Metrics

۹۰ روحانی از استان سمنان با «کاروان نور» همراه می شوند | اتاق خبر
کد خبر: 325114
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1394 - 19:40
معاون حوزه علمیه استان سمنان:
معاون طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان سمنان از اعزام ۹۰ روحانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور تحت عنوان «کاروان نور» با هدف تبلیغ، اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

اتاق خبر- معاون طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان سمنان از اعزام ۹۰ روحانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور تحت عنوان «کاروان نور» با هدف تبلیغ، اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد.

حجت الاسلام علی همتی شامگاه پنج شنبه در نشست هماهنگی اعزام مبلغان و طلاب استان سمنان به اردوهای راهیان نور، اعلام کرد: ۹۰ نفر از روحانیان و طلاب شهرستان های سمنان، شاهرود، مهدی‌شهر، دامغان و گرمسار با هدف آشنایی با رشادت‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس، تبلیغ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت طلبی در بین طلاب و اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ارزش های دفاع مقدس، وظیفه همگانی شعار گروه اعزامی طلاب به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور خواهد بود همچنین باید گفت تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی می تواند مهمترین دستاورد این سفر معنوی برای طلاب به ویژه طلبه های جوان استان سمنان باشد.

گرامیداشت یاد شهدا هدف اعزام طلاب

معاون طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان سمنان در پاسخ به سوالی با موضوع مهمترین دلایل اعزام طلاب به مناطق عملیاتی جنوب، گفت: یاد شهدا همواره در زندگی ما جاری بوده و بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور نیز بهانه‌ای برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا است که حوزه علمیه های استان نیز در راستای تحقق این اهداف و ارزش‌های مقدس در سال جاری نیز مانند سنوات پیشین نسبت به اعزام طلاب به مناطق عملیاتی جنوب، اقدام می کند.

همتی با تأکید بر اینکه انتقال ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن رشادت‌ها و سبک و سیره شهیدان برای نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظیفه همگانی است، افزود: اعزام طلاب استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب کشور نه تنها به دلیل گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است، بلکه به واسطه انتقال ارزش های انقلاب اسلامی به نسل های جوان و اقشار مختلف مردم صورت می پذیرد.

وی در پایان، شهدا را مهم‌ترین مربیان فرهنگ زمان دانست و بیان داشت: شهدا با ازخودگذشتگی راه زندگی را همراه با آرامش برای ما باز کردند و اکنون امروز این وظیفه ما است که کار آن‌ها را ارج نهاده و ادامه‌دهندگان راه آنان باشیم.

منبع: مهر 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید