Performancing Metrics

پاکستان خواستار تقویت همکاری های تجاری-اقتصادی با ایران شد | اتاق خبر
کد خبر: 325370
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1394 - 20:39
مشاور نخست وزیر پاکستان در امور خارجی بر ضرورت تقویت بیش از پیش روابط کشورش با جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه ها به ویژه در حوزه همکاری های تجاری و اقتصادی تاکید کرد.

اتاق خبر: براساس بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه پاکستان، 'سرتاج عزیز' روز گذشته در دیدار با 'محمدجواد ظریف' وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه چهاردهمین اجلاس وزیران مجمع گفت وگوی همکاری آسیایی در بانکوک پایتخت تایلند، کفت که کشورش این روزها سرگرم انجام تدارکات لازم برای میزبانی از 'حسن روحانی' رئیس جمهوری اسلامی ایران است.
بنا بر این گزارش به نقل از ایرنا؛ روحانی قرار است در دهه نخست فروردین ماه سال 1395، بنا به دعوت رسمی نخست وزیر پاکستان، در راس یک هیات بزرگ اقتصادی-تجاری-سیاسی به اسلام آباد سفر کند.
سرتاج عزیر و ظریف علاوه بر گفت و گو در خصوص موضوع های دوجانبه و مورد علاقه دو کشور، درباره برخی موضوع های مهم منطقه ای و بین المللی نیز تبادل نظر کردند.
مقام عالی پاکستانی در این دیدار، با اشاره به چالش های پیش روی منطقه، برضرورت تقویت وحدت و یکپارچگی میان امت اسلامی تاکید کرد.
براساس بیانیه وزارت امور خارجه پاکستان، ظریف نیز در این دیدار، اظهار داشت که روابط میان ایران و پاکستان در تمامی زمینه ها رو به گسترش است.
وزیر امور خارجه ایران همچنین از اقدام پاکستان در مبارزه با تروریسم و تلاش این کشور در روند صلح افغانستان قدردانی کرد.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید