Performancing Metrics

سهام ٢ شرکت پتروشیمی 25 اسفندماه در فرابورس واگذار می شود | اتاق خبر
کد خبر: 325385
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1394 - 21:28
سهام پتروشیمی کازرون، صنایع پتروشیمی دهدشت و تولید نیروی برق سبز منجیل به عنوان آخرین عرضه های امسال دولت در فرابورس سه شنبه این هفته(٢٥ اسفند ماه) روی میز فروش قرار می گیرند.

 

اتاق خبر: آخرین عرضه های امسال سازمان خصوصی سازی در فرابورس ایران در حالی با عرضه سهام سه شرکت دولتی در هفته پایانی امسال صورت می گیرد که قرار است ١٩,٧٨ درصد سهام پتروشیمی کازرون معادل ١٣٠ میلیون و ٥٥٢ هزار و ٢٦٦ سهم به ارزش پایه هر سهم دو هزار و ٦٦٦ ریال و ارزش کل پایه ٣٤٨ میلیارد و ٥٢ میلیون و ٣٤١ هزار و ١٥٦ ریال سه شنبه این هفته در فرابورس عرضه می شود.
بنا بر این گزارش به نقل از ایرنا؛ مبلغ سپرده شرکت در این مزایده ١٠ میلیارد و ٤٤١ میلیون و ٥٧٠ هزار و ٢٣٥ ریال تعیین شده است و برنده مزایده باید ٢٠ درصد مبلغ پیشنهادی خود را تا ٢٠ روز کاری پرداخت کند و بقیه را به صورت قسطی در مدت پنج سال بپردازد.
سازمان خصوصی سازی بلوک 19.87 درصد سهام شرکت صنایع پتروشیمی دهدشت شامل ١٩٢ میلیون و ٦٣٨ هزار و ٢٧٥ سهم را نیز در این روز روی میز فروش فرابورس می گذارد که قیمت پایه هر سهم آن ٢١٣٩ ریال و ارزش کل پایه ٤١٢ میلیارد و ٥٣ میلیون و ٢٧٠ هزار و ٢٢٥ریال تعیین شده است.
مبلغ سپرده شرکت در این مزایده نیز ١٢ میلیارد و ٣٦١ میلیون و ٥٩٨ هزار و ١٠٧ ریال تعیین شده است و برنده مزایده باید ٢٠ درصد مبلغ پیشنهادی خود را تا ٢٠ روز کاری پرداخت کند و بقیه را به صورت قسطی در مدت پنج سال بپردازد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، ١٠٠ درصد سهام شرکت تولید نیروی برق سبز منجیل شامل ٣٠٠ میلیون سهم این شرکت نیز قرار است به قیمت پایه هر سهم هشت هزار و ٨٠٠ ریال و ارزش پایه کل دو هزار و ٦٤٠ میلیارد ریال در این روز، روی میز فروش فرابورس برود.
همچنین، سپرده حضور در این رقابت، ٧٩ میلیارد و ٢٠٠ میلیون ریال و مهلت پرداخت حصه نقدی حداکثر ٢٠ روز کاری پس از انجام معامله تعیین شده است و ١٥ درصد قیمت معامله نیز به طور نقد و بقیه در اقساط هفت ساله با نرخ ١٥ درصد پرداخت خواهد شد.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید