Performancing Metrics

توفان الاهلی و الغرافه با پاس گل جباری و شجاعی | اتاق خبر
کد خبر: 325557
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1394 - 04:25
در آخرین شب از هفته بیست و دوم لیگ قطر تیم های الاهلی و الغرافه با درخشش ایرانی های خود توفان به راه انداخته و برد پرگلی را جشن گرفتند.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از "ورزش سه"، در ادامه درخشش بازیکنان ایرانی شاغل در قطر این بار نوبت به ستاره های ایرانی دو تیم الاهلی و الغرافه رسید تا با بازی دیدنی خود زمینه برد پرگلی را برای تیم های خود فراهم کنند، نتیجه ای که بار دیگر آرامش را به اردوی الاهلی و الغرافه بازگرداند.
در ورزشگاه اختصاصی الاهلی شاگردان یوسف آدم در حالی که مجتبی جباری را در ترکیب اصلی داشتند در یک بازی دیدنی توانستند ام صلال را با نتیجه 4-2 از پیش رو بردارند که چهار گل سبزپوشان را دو ستاره خط حمله این تیم یعنی محسن یاجور ومشعل عبدا.. هر یک دو گل به ثمررساندند. مجتبی جباری پاس گل سوم تیمش را برای مشعل عبدا.. ساخت و با پاسی عمقی کاپیتان الاهلی را در موقعیت تک به تک قرار داد. پژمان منتظری مدافع ملی پوش ایرانی الاهلی که روی نیمکت نشسته بود از دقیقه 51 به میدان رفت و بازی چندان خوبی را ارائه نداد چون روی گل دوم ام صلال اشتباه او محرز بود.با این برد الاهلی به امتیاز 25 رسید تا با چند پله صعود در رده دهم بایستد.
در ورزشگاه الغرافه هم یاران مسعود شجاعی موفق شدند جشنواره ای از گل مقابل السیلیه به راه انداخته و یک برد شیرین را تجربه کنند. این توفان در ابتدا با پاس گل دیدنی مسعود شجاعی از روی یک ضربه ایستگاهی راه افتاد تا ملی پوش ایرانی بار دیگر قابلیت های خود را به رخ بکشد گرچه کاستینها سرمربی پرتغالی در دقیقه 60 مسعود را بیرون کشید تا دو دقیقه بعد از این تعویض عادل احمد جانشین شجاعی گل دوم تیمش را به ثمربرساند و کار را برای برد 4-0 الغرافه برابر مهمانش تمام کند. الغرافه با این برد 30 امتیازی شد تا در جایگاه هشتم جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر جای بگیرد.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید