Performancing Metrics

نبرد پیکان و بانک سرمایه | اتاق خبر
کد خبر: 325562
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1394 - 13:12
دیدار پایانی فینال لیگ برتر والیبال را روز دوشنبه تیم های پیکان و بانک سرمایه برگزار می کنند تا تکیلف قهرمان این مسابقات را روشن کنند و به فصل حاشیه سازی در لیگ برتر پایان دهند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، تیم های پیکان و بانک سرمایه از ساعت ۱۶ فردا دوشنبه دیدار پایانی رقابتهای لیگ برتر را در خانه والیبال برگزار می کنند. این سومین بازی دو تیم در مرحله فینال مسابقات است. پیش تر دو مسابقه دیگر برگزار شد که سهم هر تیم یک برد بود.

بر اساس برنامه قبلی مسابقات قرار بر این بود فینال لیگ برتر به صورت سه از پنج برگزار شود و تیمی که در مجموع پنج مسابقه بتواند سه برد کسب کند اما درگیری های متوالی بازیکنان و کادر فنی این تیم ها در دو بازی قبلی و اتفاق غیرمنتظره ای که برای رضا ابراهیمی در تمرینات پیکان رخ داد و این مربی را در بیمارستان بستری کرد باعث شد تا سازمان لیگ با تشکیل جلسه فوق العاده در حضور مسئولان این تیم ها برنامه قبلی را تغییر دهد تا بازی سوم بین دو تیم تعیین کننده قهرمان این مسابقات باشد.

پیکان که بدنبال تکرار قهرمانی خود در این مسابقات است در نخستین بازی فینال بازگشت خوبی داشت و در حالی که دو ست از حریف خود عقب بود اما به ناگاه سه ست متوالی را برد تا گام اول را محکم بردارد.

در بازی دوم شرایط متفاوت بود. بانک سرمایه با انگیزه ای که موسوی، محمودی، غلامی، ظریف و دیگر ستاره های این تیم داشتند توانست در سه ست متوالی از سد رقیب قدرتمند خود بگذرد که البته این بار پای مربیان هم در کنار بازیکنان با یکدیگر درگیر شدند و آن را به رسانه ها نیز کشاندند.

بانک سرمایه که در مرحله مقدماتی با ۱۷ برد و ۵۰ امتیاز صدرنشین جدول شده بود برای رسیدن به دیدار نهایی ابتدا در مرحله نخست پلی آف در دو دیدار متوالی آرمان ورزش اردکان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. این تیم در مرحله نیمه نهایی نیز در دو مسابقه متوالی ثامن الحجج خراسان را شکست داد و یکی از تیم های دیدار نهایی شد. این تیم در دو دیدار خود مقابل پیکان در دور مقدماتی لیگ برتر والیبال به ترتیب با نتیجه سه بر صفر و سه بر یک پیکان تهران را شکست داد.

پیکان تهران نیز برای حضور در دیدار نهایی در دور مقدماتی با ۱۶ برد و ۴۵ امتیاز در جایگاه دوم جدول ایستاد و در مرحله نخست پلی آف در سه دیدار موفق به کسب دو پیروزی برابر متین صالحین ورامین شد و این تیم را حذف کرد. پیکانی ها در مرحله نیمه نهایی نیز در سه مسابقه موفق به شکست دو بر یک شهرداری ارومیه شدند تا گام به دیدار نهایی بگذارند.

دو بازی پرحاشیه از پیکان و بانک سرمایه باعث شد تا نگاه‌های بسیاری به لیگ برتر تغییر کند. حواشی که در این فصل به وضوح در سالن ها به چشم آمد و فردا به پایان خواهد رسید. باید دید که آیا در روز پایانی هم این رفتارها ادامه خواهد یافت یا اینکه بالاخره با ستاره های میلیاردی خود نیم نگاهی هم به اخلاق خواهند داشت.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید