Performancing Metrics

سه نفر ، تعداد کشته شدگان حادثه انفجار اسلامشهر | اتاق خبر
کد خبر: 325575
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1394 - 14:03
اسلامشهر-تعداد کشته شدگان حادثه انفجار مواد محترقه در اسلامشهر به سه نفر رسید و حال چهار مصدوم دیگر نیز وخیم گزارش شده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، روز چهارشنبه انفجاری مواد محترقه در یک ساختمان، باعث ترس و وحشت اهالی یکی از محله های شهرستان اسلامشهر شد و طی این حادثه یک ساختمان چهار طبقه تخریب و به منازل مسکونی اطراف نیز آسیب رسید.

شدت انفجار به حدی بود که شیشه های منازل مسکونی اطراف نیز شکسته شد و اهالی اسلامشهر از ترس و وحشت به خیابان و فضای باز پناه آوردند.

نیروهای امدادی پس از حضور در محل حادثه، کار نجات گرفتار شدگان را آغاز کردند اما علیرغم تلاش های صورت گرفته، یک نفر قبل از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

پس از انتقال شش مصدوم دیگر حادثه انفجار اسلامشهر، روند درمانی بر روی مجرحان به سرعت آغاز شد اما در نهایت دو نفر دیگر نیز علیرغم تلاش های تیم پزشکی کشته شدند.

خبرها حکایت از این دارد که حال چهار مصدوم دیگر این حادثه نیز وخیم است.

سرهنگ حسن آبادی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: شدت حادثه انفجار در شهرستان اسلامشهر به حدی بود که به منازل اطراف نیز خسارت وارد کرد.

وی افزود: شیشه، درب و بسیاری از نقاط دیگر ساختمان محل حادثه دچار خسارت شد و پس از وقوع این انفجار، نیروهای انتظامی و امدادی در محل حادثه حاضر شده و به امداد رسانی پرداختند.

وی ادامه داد: سهل انگاری و عدم رعایت نکات ایمنی، موجب بروز اتفاقات ناخوشایندی در روزهای پایانی سال شد  که ضرورت توجه هر چه بیشتر مردم بویژه خانواده ها را یادآور می شود.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید