Performancing Metrics

کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در هرمزگان | اتاق خبر
کد خبر: 325608
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1394 - 16:45
فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از پلیس هرمزگان، سردار عزیزا... ملکی گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال تشدید طرح کنترلی محورهای مواصلاتی، گلوگاه هاو برخورد با افرادی که نظم و امنیت اقتصادی را برهم می زنند به شدت در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در همین راستا طی ۲۴ ساعت گذشته طرح برخورد با قاچاقچیان در سطح استان اجرا که طی آن انواع کالای قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف، ۱۴متهم دستگیر و ۱۱دستگاه خودرو توقیف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: پلیس شهرستان خمیر با توقیف دو دستگاه تریلر، ۴۸۰دستگاه کولر گازی به ارزش تقریبی ۱۰میلیارد ریال توقیف و دو متهم را دستگیر و همچنین در بازرسی از یک محل دپو در یکی از روستاهای اطراف شهرستان انواع کالای قاچاق از قبیل پتو،لامپ کم مصرف،لاستیک،البسه،لوازم خانگی، آشپزخانه و لوازم برقی به ارزش شش میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: همچنین در این مدت ماموران انتظامی بندر لنگه با توقیف یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه پژو  بیش از سه هزار ثوب البسه و کیف قاچاق به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال کشف و پنج متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

سردار ملکی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان رودان در بازرسی از یک دستگاه پژو ۴۰۵ هزار و ۳۲ثوب البسه به ارزش ۱۰۰میلیون ریال کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

وی تصریح کرد:در عملیاتی دیگر با تلاش ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس یک دستگاه تریلر حامل ۱۲۰گونی انواع پوشاک و ۱۴ کارتن انواع کفش قاچاق به ارزش تقریبی هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال توقیف و دو متهم در این زمینه دستگیر شدند.

سردار ملکی اظهارداشت: همچنین با تلاش پلیس شهرستان های میناب و حاجی آباد در بازرسی از ۵ دستگاه خودرو انواع کالای قاچاق از قبیل برنج، لوازم خانگی،سیگار و البسه قاچاق به ارزش دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف شد.

منبع: مهر

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید