Performancing Metrics

درج صحیح عناوین شغلی در صورت مزد و حقوق بیمه شدگان از سال آینده الزامی است | اتاق خبر
کد خبر: 325642
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1394 - 19:23
معاون فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی:
معاون فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: به موجب ماده 2 آئین نامه طرز تنظیم صورت مزد و حقوق، درج صحیح کد شغل و عناوین شغلی در لیست حقوق و مزایای بیمه شدگان از یکم فروردین سال آینده الزامی است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، محمد حسن زدا با اعلام این مطلب گفت: تمامی واحدهای اجرایی از سال 95 از دریافت لیست‌های حق بیمه که فاقد شغل و یا دارای مغایرت در عنوان یا کد شغلی با جدول مشاغل سازمان هستند، خودداری می‌کنند.

وی افزود: سامانه دریافت لیست حقوق و مزایای بیمه شدگان در ۲ شیوه حضوری و اینترنتی اصلاح شده است.

زدا تصریح کرد: کارفرمایان و نمایندگان قانونی آنها در هنگام تنظیم صورت مزد و حقوق کارکنان با تکمیل تمامی بخش های لیست بخصوص درج صحیح عنوان شغلی طبق جدول مشاغل اقدام کنند.

وی اظهار داشت: برای اطلاع از آخرین وضعیت نگارش مذکور از طریق اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir صفحه دریافت لیست و برگ پرداخت حق بیمه، لیست حق بیمه، گزینه" جدول مشاغل سازمان" مراجعه و جدول مربوطه را دریافت کنند.

زدا ادامه داد: کارفرمایان در صورت عدم مشاهده شغل درخواستی در جدول مشاغل سازمان تامین اجتماعی می بایست درخواست کد عنوان شغلی مدنظر خود را به شعبه محل بیمه پردازی ارائه تا سایر مراحل آن مطابق ضوابط مربوطه انجام شود.

معاون فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی با اشاره به زمانبر بودن فرایند اصلاح و در صورت لزوم تخصیص کد شغلی جدید توصیه کرد که کارفرمایان قبل از روزهای پایانی اسفندماه نسبت به ارسال لیست حق بیمه و اطمینان از صحت اطلاعات مذکور اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید