Performancing Metrics

راهیان نور دانش‌آموزی در عید نوروز دایر است | اتاق خبر
کد خبر: 325645
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1394 - 19:39
جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی:
جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: روند اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور در ایام عید نیز ادامه دارد که البته این بستگی به آمادگی استان‌ها خواهد داشت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از فارس، قاسم حبیب‌زاده جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی در پاسخ به این پرسش که «وضعیت راهیان نور دانش‌آموزی در حال حاضر چگونه است؟»، اظهار داشت: راهیان نور دانش‌آموزی از 15 مهر سال جاری شروع شده و قرار بود تا 20 اسفند مرحله اول آن پایان یابد و از این تاریخ تا 20 فروردین 95 به صورت عمومی باشد.

وی ادامه داد: در آخرین مصوبه‌ای که قرارگاه مرکزی راهیان نور آموزش و پرورش و سازمان بسیج مستضعفین داشت، مصوب شد استان‌هایی که مایل هستند در ایام نوروز دانش‌آموزان را به راهیان نور اعزام کنند، این امکان برای آنها فراهم باشد و این اعزام شامل دانش‌آموزان باشد یا اعزام همراه خانواده آنها انجام شود.

حبیب زاده با بیان اینکه در حال حاضر تعطیلی برای اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور نداریم، افزود: همچنان تأکید داریم این اعزام‌ها کاملاً اختیاری است و با رضایت‌نامه والدین صورت می‌گیرد؛ روند اعزام دانش‌آموزان در ایام عید نیز ادامه دارد و تا قبل از پایان انتخابات خرداد نیز این امکان فراهم است تا دانش‌آموزان را به راهیان نور اعزام کنیم که البته این بستگی به آمادگی استان‌ها خواهد داشت.

جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی تأکید کرد: مشارکت آموزش و پرورش در حوزه راه‌اندازی اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی خیلی خوب است و امیدواریم آنها حق السهم مالی خود را برای اعزام دانش‌آموزان به راهیان نور زودتر ادا کنند تا برای اعزام‌های بعدی دانش آموزان به راهیان نور مشکلات کمتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید