Performancing Metrics

عطایی رئیس هیات مدیره اتحادیه مطبوعات محلی کشور شد | اتاق خبر
کد خبر: 325650
تاریخ انتشار: 23 اسفند 1394 - 20:13
با کناره گیری خداداد ابراهیمی از ریاست هیأت مدیره اتحادیه مطبوعات محلی از سمت خود، غلامحسین عطایی ریاست هیأت مدیره این اتحادیه را بر عهده گرفت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، پنجشنبه بیستم اسفند اعضای هیات مدیره اتحادیه مطبوعات محلی استان های کشور در آخرین نشست خود در سال 1394 پس از بحث و تبادل نظر و ارائه گزارش فعالیت های این اتحادیه به اتفاق آرا، غلامحسین عطایی روزنامه نگار هرمزگانی را به عنوان رئیس هیأت مدیره جدید این تشکل مطبوعاتی انتخاب کردند.

خداداد ابراهیمی عضو هیات مدیره و رئیس سابق این اتحادیه در این باره به خبرنگار فارس گفت: در راستای اجرای سیاست گردش مدیریت در این اتحادیه و بهره مندی از تجارب و پتانسیل مدیریتی سایر اعضا بنا بر پیشنهاد خود بنده و موافقت اعضا، غلامحسین عطایی از مدیران پیشکسوت و موفق مطبوعاتی استان هرمزگان و از معلمان اخلاق مدار به عنوان رئیس جدید هیأت مدیره این اتحادیه برگزیده شد.

وی افزود: در اینجا بنده می خواهم اولین کسی باشم که این مسئولیت خطیر را به ایشان تبریک گفته باشم و از خداوند بزرگ برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم. لازم می دانم با قدردانی از همکاری و همدلی اعضای محترم هیأت مدیره و عموم اعضای شریف مجمع عمومی و نیز اصحاب مطبوعات محلی استان ها که در این مدت با بنده همکاری و همیاری داشته اند صمیمانه سپاسگزاری کنم.

ابراهیمی در ادامه افزود: برگزاری دو همایش ملی اصحاب مطبوعات استان ها، برگزاری نمایشگاه مطبوعات محلی در مجلس شورای اسلامی، برگزاری چهار جشنواره مطبوعاتی در استان های مختلف، تدارک و برگزاری دوره دو روزه کارگاه آموزشی و تهران گردی برای اعضا، حضور موفق در نمایشگاه سالانه مطبوعات، دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیدار با نوبخت با هدف بیان مشکلات فراروی مطبوعات محلی از اهم فعالیت های این اتحادیه تا کنون بوده است.

رئیس سابق اتحادیه مطبوعات محلی همچنین گفت: این اتحادیه صرفا یک تشکل صنفی، غیر سیاسی و غیر دولتی است و از ابتدا تا کنون هیچگونه زیر مجموعه اقتصادی نداشته است و چنانچه مسجل شود که اشخاص حقیقی یا حقوقی از برند این اتحادیه سوء استفاده کرده اند مورد پیگیری حقوقی و قضایی قرار خواهند گرفت. همچنین این اتحادیه جز سخنگو که با تصویب هیات مدیره منصوب گردیده، فرد یا افرادی را به عنوان مشاور، مشاور عالی، رابط و سایر عنوان های فرعی در چارت سازمانی خود نداشته و ندارد و استفاده از این عناوین با نام این اتحادیه، جعل عنوان تلقی شده و پیگرد قضایی خواهد داشت.

ابراهیمی در خاتمه ضمن تقدیر از معاونت مطبوعاتی در راستای حمایت از تشکل های مطبوعاتی گفت: همواره اغلب دولت ها وجود تشکل های صنفی مطبوعاتی را بر نتافته اند و از فعالیت های آنان به نحو ملموس استقبال نکرده اند چرا که تشکل های صنفی مطبوعاتی را رقیب جدی خود تلقی می کردند. اما باید اذعان داشت که رویکرد کنونی در مواجهه با تشکل های صنفی مطبوعاتی، رویکردی منطقی، قانونمند و شفاف بوده و همواره از انجمن های صنفی قانونی، باجدیت استقبال نموده است.

یاد آور می شود که اعضای این اتحادیه از رئیس سابق اتحادیه تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید