Performancing Metrics

رکوردشکنی والت دیزنی در چین | اتاق خبر
کد خبر: 325734
تاریخ انتشار: 24 اسفند 1394 - 08:33
خبرآنلاین نوشت: فروش انیمیشن تازۀ کمپانی دیزنی در سینمای چین تاریخ‌ساز شد.

اتاق خبر - «زوتوپیا» که از هفته گذشته در سینماهای چین در حال اکران است، شنبه 12 مارس با فروشی برابر با 25 میلیون دلار بیشترین میزان فروش روزانه یک انیمیشن در تاریخ سینمای چین را به نام خود ثبت کرد. شگفت آن‌ که «زوتوپیا» شنبه هفته گذشته 10.6 میلیون دلار فروش داشت.

«زوتوپیا» تا اینجای کار در مجموع 9 روز اکران با فروشی برابر با 89 میلیون دلار پرفروش‌ترین انیمیشن محصول دیزنی در سینماهای چین است. پیش از این «ابرقهرمان 6» این رکورد را در اختیار داشت.

این انیمیشن مورد تحسین منتقدان بر اساس پیش‌بینی‌ها یکشنبه از مرز فروش 100 میلیون دلار در سینماهای پرجمعیت‌ترین کشور جهان عبور خواهد کرد.

با اینکه «زوتوپیا» رشد فروش بسیار خوبی در چین داشته، اما نمی‌توان پیش‌بینی کرد که آیا می‌تواند رکورد فروش 146 میلیون دلاری «پاندای کونگ‌فوکار 3» را بشکند و پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای چین شود یا خیر؟

انیمیشن تازۀ دیزنی علاوه بر چین در سایر نقاط جهان نیز با اقبال تماشاگران روبه‌رو شده است. «زوتوپیا» جمعه از مرز فروش 100 میلیون دلار در آمریکای شمالی گذشته و مجموع فروش خود در سرتاسر جهان را به 300 میلیون دلار رسانده بود.

منبع : هالیوودریپورتر / 12 مارس

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید