Performancing Metrics

برنامه‌های باز باتری آیفون را هدر می‌دهند؟ | اتاق خبر
کد خبر: 326119
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1394 - 16:28
خارج شدن از اپلیکیشن‌های آیفون کمکی به حفظ عمر باتری نمی‌کند.

اتاق خبر: بسیاری از مردم معتقدند که خارج شدن از تمامی برنامه‌ها در لیست برنامه‌هایی که در آیفون اخیرا استفاده شده است، موجب حفظ باتری می‌شود، در حالی که این شرکت می‌گوید چنین نیست و در وب‌سایت گاردین آمده است که کریگ فدریگی، رئیس نرم‌افزار اپل، به مشتریان گفته خروج از تمامی برنامه‌های آیفون، تاثیری در باتری گوشی ندارد.

بنا بر این گزارش به نقل از ایسنا؛ فدریگی در پاسخ به یک مشتری که به تیم کوک - مدیر اجرایی اپل- ایمیلی فرستاده و پرسیده بود اگر از برنامه‌های استفاده‌شده خارج شود، آیا می‌تواند عمر باتری را بهبود دهد، پاسخ داده بود این کار تاثیری در افزایش عمر باتری ندارد.

پاسخ فدریگی ممکن است پاسخی برای سایر تصورات غلط باشد. به نظر می‌رسد بسیاری از برنامه‌ها زمانی که به طور فعال در حال استفاده نیستند، در یک حالت معلق قرار می‌گیرند و موجب تخلیه باتری نمی‌شوند. درواقع ممکن است استدلال شما این باشد زمانی که گوشی‌های هوشمند، برنامه‌هایی که در حافظه هستند را دوباره از ابتدا بارگزاری می‌کنند، موجب تخلیه شدن باتری شود، اما تفاوت احتمالا ناچیز است.

در حالی که خارج شدن از برنامه‌ها نمی‌تواند کمکی کند، راه‌های دیگری وجود دارد که شما می‌توانید برای افزایش طول عمر باتری آیفون خود انجام دهید.

94109

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید