Performancing Metrics

نقد عملکرد یک ساله کمیسیون با اصلاح برخی رویکردها | اتاق خبر
کد خبر: 326163
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1394 - 19:49
آخرین جلسه کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران در سال جاری به ارزیابی عملکرد یک ساله این کمیسیون اختصاص یافت

اتاق خبر: آخرین جلسه کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران در سال جاری به ارزیابی عملکرد یک ساله این کمیسیون اختصاص یافت. طی سال جاری، 19 جلسه از سوی کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران برگزار شد در حالی که اعضای این کمیسیون طی این مدت، نگاه ویژه‌ای به موضوعاتی چون برنامه ششم توسعه ،قانون رفع موانع تولید ، بهره وری و مسایل روز صنعت و معدن کشور داشتند و علاوه بر آن جلساتی با موضوعات خاص در حوزه‌های صنایع مختلف مانند نساجی، فولاد، خودرو و برق برگزار شد.


بنا بر این گزارش به نقل از اتاق بازرگانی؛ در بیستمین نشست کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران،در ابتدا رضا قنبری کارشناس کمیسیون گزارشی از عملکرد کمیسیون در سال 94 ارائه کردند و سپس  کارشناسان این کمیسیون در حضور مهدی پورقاضی رییس کمیسیون، به ارزیابی عملکرد یک ساله کمیسیون پرداختند. بر این اساس، طی این مدت جلسات ویژه‌ای با هدف پیگیری موضوعاتی همچون برنامه ششم توسعه، قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر، استراتژی توسعه و بررسی سند راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت، وضعیت شهرک‌های صنعتی و نیز موضوع ارتقا بهره‌وری و کیفیت در کمیسیون صنعت و معدن برگزار و از دل آن، راهکارها و پیشنهادهای فعالان بخش خصوصی برای ارائه به دولت به دست آمد.


در نشست بررسی عملکرد یک‌ساله کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران، شرح وظایف و اهداف این کمیسیون بار دیگر مورد نقد و بررسی قرار گرفت و پس از  بحث و بررسی کارشناسان کمیسیون، تصمیم گرفته شد که این شرح وظایف برای ورود کمیسیون به سال جدید، مورد بازنگری و اصلاح مجدد قرار گیرد.


همچنین این تصمیم اتخاذ شد که در سال آینده، ارتباط کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران با  مرکز پژوهشهای مجلس ،انجمن‌ها و تشکل‌های صنعتی پر‌رنگ‌تر شده و با حضور مستمر نمایندگان تشکل‌ها، موضوعات صنعتی و مرتبط با آن در کمیسیون مورد نقد و بررسی قرار بگیرد.

94109

نظرات
ADS
ADS
پربازدید