Performancing Metrics

ناظریان وارد رقابت انتخاباتی شد | اتاق خبر
کد خبر: 326222
تاریخ انتشار: 25 اسفند 1394 - 22:55
با ورود رئیس پیشین فدراسیون کاراته به رقابت انتخاباتی جمع مدعیان نشستن روی صندلی رياست در فاصله یک روز به پایان مهلت ثبت نام به عدد ۲۱ رسید.

به گزارش اتاق خبر و به نقل از مهر، مهلت ثبت نام از نامزدهای انتخابات رياست فدراسیون کاراته که شنبه ۱۵ اسفندماه آغاز شده بود فردا چهارشنبه به پایان می رسد و تا این لحظه ۲۱ نفر برای حضور در مجمع انتخاباتی ثبت نام کرده اند.

حیبب الله ناظریان رئیس پیشین فدراسیون کاراته که سال ۱۳۸۳ بعد از سال‌ها حضور در راس این فدراسیون کنار رفت بعد از گذشت ۱۱ سال یکبار دیگر برای نشست روی کرسی رياست وارد رقابت انتخاباتی شد.

ناظریان ۲۱ آذرماه ۱۳۸۳ در پی انتصاب علیرضا سمندر که تا آن زمان به عنوان نایب رئیس فدراسیون فعالیت می کرد از این سمت کنار گذاشته و در چند مورد نیز به عنوان مدیرفنی تیم های ملی به فدراسیون همکاری کرد ولی خیلی زود عطای کار را به لقایش بخشید.

اغلب اهالی کاراته به نیکی می دانند مرد سرد و گرم چشیده کاراته ایران اگر شانسی برای پیروزی در انتخابات برای خود قائل نبود به هیچ عنوان وارد عرصه رقابت نمی شد.

تا اینجای کار که حضور ناظریان، فرجی و طباطبایی در میان ۲۱ نفری که برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده اند تنور رقابت را داغ کرده است. ولی کارشناسان هنوز منتظر تصمیم نهایی محسن آشوری هستند. گفته می شود آشوری فردا ثبت نام می کند. باید منتظر ماند و دید آیا مرد با تجربه کاراته وارد گود می شود يا خیر.

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید