Performancing Metrics

27 شکایت انتخاباتی در حوزه انتخابیه تهران دریافت شد | اتاق خبر
کد خبر: 326248
تاریخ انتشار: 26 اسفند 1394 - 00:56
هاشمی در جمع خبرنگاران:
استاندار تهران از دریافت 27 شکایت انتخاباتی در حوزه انتخابیه تهران خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری فارس، سیدحسین هاشمی استاندار تهران امروز ظهر در جمع خبرنگاران درباره تعداد شکایت‌های انتخاباتی در حوزه انتخابیه تهران اظهار داشت: 27 شکایت انتخاباتی از حوزه انتخابیه تهران وصول شده است و تمامی آن را به شورای نگهبان ارائه شد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در شعب اخذ رای بازشماری صندوق صورت گرفته یا خیر، تاکید کرد: هیچ  کدام از صندوق‌های شعب اخذ رای مورد بازشماری قرار نگرفتند.

استاندار تهران با بیان اینکه رئیس‌جمهور 3 سفر به شهرستان‌های استان تهران در سال 94 داشتند، گفت: پروژ‌ه‌های عمرانی خدماتی و رفاهی که در این سفرها عملیات عمرانی‌شان آغاز شده حتما تا پایان سال 95 باید به پایان برسند. البته یکی دو پروژه عمرانی هم به دلیل وسعت گسترده آنها اوایل سال 96 به پایان خواهد رسید.

هاشمی با بیان اینکه شمارش آرا در تمامی شعب اخذ رای در استان تهران با کمال دقت و نظارت‌های بسیار بالایی انجام گرفت، افزود: آرا‌ء اعلام شده صد در صد صحیح بود و خوشبختانه هم مجریان و هم ناظران از آراء مردم صیانت کردند و حق‌الناس حفظ شود. همچنین شمارش آرا از سه مرجع مورد کنترل قرار می‌گرفت و صورت جلسه شمارش آرا هم به امضای هیأت اجرایی و هم به امضای هیأت نظارت می‌رسید تا اعلام می شد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا تا الان صحت انتخابات در تهران از سوی شورای نگهبان مورد تائید قرار نگرفته است، اظهار داشت: شورای نگهبان از دیروز بررسی صحت انتخابات در تهران را آغاز کرده است.

استاندار تهران در پاسخ به این سؤال که آیا سخنرانی رئیس‌جمهور سابق در مراسمی که اخیرا در ورامین برگزار شد با مجوز بود یا خیر،‌گفت: آن مراسم که تحت عنوان یادواره شهدا برگزار شد اول اعلام کردند که بانی آن مراسم بنیاد شهید است که بعدا تکذیب شد. همچنین پس از آن تعدادی از خانواده شهدا  اعلام شد که قصد دارند چنین یادواره‌ای برگزار کنند که ما تاکید داشتیم فقط به مسئولان دولتی یا فرمانداری اطلاع دهند تا حداقل بتوانیم امنیت آن را برقرار کنیم.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری مراسم‌های ارزشی نیازی به مجوز ندارند اما برگزار کنندگان حتما باید آن را به اطلاع مسئولان برسانند تا بتوانیم آن را مدیریت کنیم تا مشکلی برای شرکت‌کنندگان به وجود نیاید. البته برای این مراسمی که نام برده شد مجوزی دریافت نکردند که البته ما تاکید داشتیم باید اطلاع دهند و پس از آن دستور دادیم تا موضوع مدیریت شود لذا برای سخنرانی آقای احمدی‌نژاد مشکل خاصی وجود ندارد و می‌توان با اخذ مجوزهای لازم این کار صورت بگیرد و کارها قانونی پیش برود.

انتهای پیام/

کد: 94108

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید